Waar kan ik de laatste beta bios voor de KT7 downen? Heb het geprobeerd op go.to.kt7faq, maar die is niet bereikbaar. Ook met de Tweakers.net meuktracker wordt het hem niet (dode link). Linkie please !
Flipje |:(|:(|:(|:(|:(
Weet je wle dat het hier om een ABIT bordje gaat, blijkbaar niet |:(|:(|:(|:(|:(
Dus www.abit.com.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
www.abit.com.tw voor de officiele site
FTP mirrors (voor die bios):
ftp://ftp.univ-lille1.fr/pub/abit/
ftp://ftp.mathematik.uni-marburg.de/pub/mirror/abit/
ftp://ftp.leo.org/pub/comp/general/devices/abit/
ftp://ftp.veracomp.com.pl/pub/drivers/abit/
FTP mirrors (voor die bios):
ftp://ftp.univ-lille1.fr/pub/abit/
ftp://ftp.mathematik.uni-marburg.de/pub/mirror/abit/
ftp://ftp.leo.org/pub/comp/general/devices/abit/
ftp://ftp.veracomp.com.pl/pub/drivers/abit/
Even een berichtje voor flipje.... Ik begrijp je post wel hoor. Jammer van de andere clueless figuren waar sarcasme duidelijk niet aan besteed is.
For those with a higher attention to detail, I salute you!
Dus.
For those with a higher attention to detail, I salute you!
Dus.
Fuck me if I'm wrong, but isn't your name Gretchen?
Als Sarcasm alleen maar gebruikt wordt om een bijzonder nutteloze post hier neer te poten dan is het enkel en alleen database vervuiling.
http://www.abit.nl
Geen idee of daar ook BETA BIOS'n staan.
http://www.abit.nl
Geen idee of daar ook BETA BIOS'n staan.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Nah, vind ik niet nutteloos eigenlijk. Menselijk brein werkt toch op associatie:
www.asus.com.tw, duh... ik heb helemaal geen asus bord.... maar hmmmm is wel een idee dan om op de website te gaan kijken van Abit dan ja!!! BINGO!!!!
En WEER is een menselijk brein gestimuleerd tot nadenken in plaats van domweg wachten op antwoorden die je zelf zou kunnen verzinnen.
Dus.
www.asus.com.tw, duh... ik heb helemaal geen asus bord.... maar hmmmm is wel een idee dan om op de website te gaan kijken van Abit dan ja!!! BINGO!!!!
En WEER is een menselijk brein gestimuleerd tot nadenken in plaats van domweg wachten op antwoorden die je zelf zou kunnen verzinnen.
Dus.
Fuck me if I'm wrong, but isn't your name Gretchen?
Verwijderd
Zo kun je het ook uitleggen ja....Op maandag 29 januari 2001 16:52 schreef Theguide het volgende:
Nah, vind ik niet nutteloos eigenlijk. Menselijk brein werkt toch op associatie:
Dus.
Pagina: 1