Nou, ik zal maar meteen zeggen waar ik mee zit... Al mijn games waar ik een CD/DVD voor nodig heb, lopen na ongeveer een uur spelen vast... Demo's of games waar ik geen CD voor nodig heb blijven het gewoon zo lang doen als ik wil... Ook andere programma's waar ik een CD voor nodig heb blijven gewoon werken en ook CD's branden gaat. Ik heb 2 DVD-spelers, 1 Asus DVD en 1 Philips DVD brander en ik heb in beide spelers hetzelfde probleem...
In het begin denk je natuurlijk, DVDspeler kaduuk, maar het lijkt me sterk dat ze allebei op hetzelfde moment ineens stuk gaan en als je nagaat dat de rest waar ik CD's voor nodig heb wél gewoon werkt lijkt me dat je dit alternatief weg kan strepen.
Zelf dacht ik daarna aan de voeding die het misschien begeven zou kunnen hebben, nu is dus mijn vraag: zou het mogelijk de voeding kunnen zijn of zou het dan in een keer pats boem zijn?
Hieronder nog even de Specs:
AsRock 939 dual sata2 mobo
AMD Athlon 64 4000+ 2,8 GHz
Ati Radeon x800 Pro/GTO
1 GB ram (2x 256 mb, 1x 512)
160 gb hd
Hopelijk hebben jullie enig idee, want het is best vervelend als je in Black & White 2 vergeet op te slaan als je net een leuk dorpje hebt opgebouwd en de game dan opeens vastslaat
edit: Ohja, de processor en het moederboerd zijn net een paar weekies oud, de rest ongeveer een jaar.
In het begin denk je natuurlijk, DVDspeler kaduuk, maar het lijkt me sterk dat ze allebei op hetzelfde moment ineens stuk gaan en als je nagaat dat de rest waar ik CD's voor nodig heb wél gewoon werkt lijkt me dat je dit alternatief weg kan strepen.
Zelf dacht ik daarna aan de voeding die het misschien begeven zou kunnen hebben, nu is dus mijn vraag: zou het mogelijk de voeding kunnen zijn of zou het dan in een keer pats boem zijn?
Hieronder nog even de Specs:
AsRock 939 dual sata2 mobo
AMD Athlon 64 4000+ 2,8 GHz
Ati Radeon x800 Pro/GTO
1 GB ram (2x 256 mb, 1x 512)
160 gb hd
Hopelijk hebben jullie enig idee, want het is best vervelend als je in Black & White 2 vergeet op te slaan als je net een leuk dorpje hebt opgebouwd en de game dan opeens vastslaat
edit: Ohja, de processor en het moederboerd zijn net een paar weekies oud, de rest ongeveer een jaar.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2006 00:07 ]