AI quiet + Andere dan de boxed koeler voor cpu

Pagina: 1
Acties:

• Lapti
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-10-2025
Ik ben binnenkort eigenaar van een e6600 met een p5w DH Deluxe.

Wat ik mij afvroeg is als ik er een andere koeler opgooi ipv de originele koeler die bij de e6600 zit werkt dan nog steeds de AI quiet feature wat op de mobo zit?

Ik heb de feature al bij iemand kunnen horen en het werkt naar mijn mening errug goed. Maar als ik er een stillere Zalman koeler opzet zonder dat die feature werkt dan denk ik dat ie alsnog meer geluid maakt (non-stressed dan).

Dat ie stressed veel geluid maakt vind ik niet zo erg want dan maak ik zelf ook veel geluid (gamen enzo).

Iemand enig idee?

Alvast bedankt!

• DEVoTi0N
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21-12-2025
Alle fans werken gewoon. De standaard koeler is niet speciaals. Het mobo leest de temp uit, en zodra deze te hoog is verhoogt hij 't voltage van de fan. Elke koeler werkt dus gewoon.

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Zorg ervoor dat de stekker die je op je mobo prikt, overeenkomt met degene van de standaard cooler (volgens mij is dat een 4pins stekker).

Instagram / YouTube

Verwijderd

aramdin schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 12:37:
Zorg ervoor dat de stekker die je op je mobo prikt, overeenkomt met degene van de standaard cooler (volgens mij is dat een 4pins stekker).
Met een 3-pins werkt het hier ook gewoon hoor, inclusief de stille functie van de DH-Remote,