Als je zo weinig info geeft kunnen we er hlemaal niks mee. Wat zijn je afwegingen, waarom juist deze 3, welk budget 
Check anders ook even Wat moet ik kopen
Check anders ook even Wat moet ik kopen
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Ehm.. allen liggen nagenoeg in dezelfde prijsklasse. Tussen deze vier zou ik kunnen kiezen qua budget. De een wat meer ' tweedehandser' dan de andere. Ik vind de Onkyo wel aardig. Volgens mij is de Pioneer VS812D te oud... De Kenwood V7090D lijkt me ook wel aardig. Echter heb ik er weinig ervaring mee...
Mja, wat vind jij een mooi design, hoeveel kosten ze, etc. etc. Dat zijn uiteindelijk afwegingen die alleen jij kan maken en wij niet
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Uit dat rijtje Denon, die vond ik erg helder klinken... Onkyo erg dof voor muziek. Ik zou zeggen kijk ook eens naar de Marantz SR4500 / SR4600, die vallen in dezelfde prijscategorie.
[ Voor 3% gewijzigd door PHiXioN op 08-08-2006 02:11 ]
Een versterker kopen moet je (helemaal) zelf doen. Zie ook Audio, Video & HiFi forum policy - Het regime #Welke speakers/versterker/kabels etc. moet ik kopen?. Alleen jij kan horen of jij het goed (genoeg) vind klinken en het kopen waard vind. Loop dus eens een winkel binnen en ga luisteren.
Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()