Toon posts:

XFX 7950 GX2 Probleem!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een XFX 7950 GX2 gekocht, maar heb een probleem.
Steeds als ik een spel speel en ik ga terug naar windows loopt die vast, eerst reageert die niet dan gaat mijn cursor super sloom en dan loopt die helemaal vast. Ook gaat alt tab niet altijd lekker, vaak is het hele beeld gaar en dan moet ik met geluk ergens op klikken en dan gaat die weer terug naar het spel en dan moet ik het weer proberen en soms lukt het maar vaak niet. Als ik gewoon speel is er nix aan de hand dan loopt die super en geen artifacts of wat dan ook, met 3Dmark06 haal ik ook een score van 7985 het is alleen met alt tab en als ik terug naar windows ga dat die raar doet.
Heeft iemand anders dit probleem met deze kaart? en waar zou het aan kunnen liggen?

Mijn Specs:
A8N-SLI Premium mobo
AMD Athlon 64 X2 4400+ cpu
1024MB 2x512 OCZ Platinum REV 2
550W Coolermaster voeding

• LordofWhatever
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-07 02:12

LordofWhatever

Uuhhh....?

dit ruikt naar een driver probleem.
heb je de nieuwste versie? (zowel driver als directx)
is dit echt bij alle spellen zo?

Onderbuiken zijn voor bier, niet om mee te denken.

Verwijderd

Mja.. hij lijkt me een perfecte score te hebben in 3Dmark06
Ik haal met die kaart slechts 5998 in 3Dmark06 (AMD 64 3500+ | 2480Mhz)
Te weinig geheugen mss.. had ik vroeger ook , of geheugen te ver overclocked.

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Dit ligt volgens mij niet aan je videokaart, maar eerder aan je hoeveelheid geheugen of maybe gewoon aan WinXP.

Instagram / YouTube

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:56
grappig systeem :P : het systeemgeheugen is gelijk aan het videogeheugen. Als ik jou was zou ik nog 2x512 er bij steken.

[ Voor 5% gewijzigd door Jorn1986 op 08-08-2006 11:35 ]

Verwijderd

Topicstarter
LordofWhatever schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 23:19:
dit ruikt naar een driver probleem.
heb je de nieuwste versie? (zowel driver als directx)
is dit echt bij alle spellen zo?
ik heb de nieuwste officiele drivers (91.31) en 2 beta drivers geprobeerd (91.33 en 91.37).
Het is niet bij alle spellen zo alleen bij de nieuwere spellen. Ik heb op ander forum gelezen dat het schijnbaar aan 91.xx drivers ligt want het komt ook bij andere kaarten voor, ze hebben het probleem verholpen om oudere drivers te gebruiken, maar oudere drivers werken bij de 7950 GX2 niet.
Afwachten maar op nieuwe drivers?
sjaakhaar schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 11:35:
grappig systeem :P : het systeemgeheugen is gelijk aan het videogeheugen. Als ik jou was zou ik nog 2x512 er bij steken.
Mjah zit iets in alleen denk ik niet dat dat het probleem is want ingame draait die perfect het is alleen erg vervelend als je steeds opnieuw moet opstarten als je stopt met gamen.
Pagina: 1