When people talk behind my back, they are in a good position to kiss my ass...
Verwijderd
Daar is geen programma voor, en ligt ook niet aan je instellingen.
Misschien dat klagen bij Euronet helpt
Misschien dat klagen bij Euronet helpt
Verwijderd
Jammer maar dan had je maar geen Euronet moeten nemen, als je eerst al de topics (en dat zijn er een hoop in dit forum) had gelezen dan had je een andere ISP genomen
Maar goed ze hebben vast wel een helpdesk die je kan bellen......succes ermee
Maar goed ze hebben vast wel een helpdesk die je kan bellen......succes ermee
He curry, is het misschien toch het netwerkkaartje ?. Ja zwemt erin, kom gerust langs.
Yepaap
Yepaap
Verwijderd
Alle patches voor de netwerkkaarten geinstaleerd?Op zondag 28 januari 2001 16:39 schreef curry het volgende:
Hi,
ik heb een ADSL-abo bij Euronet. Sinds 2 dagen (na de landelijke storing) heb ik last van het verbreken van de connectie. Om de haverklap word de verbinding verbroken en moet ik weer opnieuw inloggen. Als ik een mailtje verstuur, knalt 'ie er zowiezo uit:(
Weet iemand hier een remedie voor? Proggie, instellingen... Ik hoor het graag!
Wordt je VPN verbinding verbroken? > KPN Prob
Maar je kan altijd de helpdesk bellen van Euronet.
Kerstens, ik baal van je.... lekker gefundeerd jongen... Als je nix beters weet te antwoorden, doe het dan niet.Op zondag 28 januari 2001 21:11 schreef KerStens het volgende:
Jammer maar dan had je maar geen Euronet moeten nemen
Ik heb ook euronet adsl, maar bij mij heb ik er geen last van. Misschien dat je bij de settings 'disconnect when the connection may not longer be needed' heb aanstaan
Op een of andere manier is het spontaan opgelost, want ik heb er vandaag geen last van.:?
Thnx voor de tips anyway!
Thnx voor de tips anyway!
Pagina: 1