Stroom voor docking station MX1000

Pagina: 1
Acties:

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-02 12:45
Er zit een klein fabricagefoutje in het docking station van mijn MX1000 waardoor het pinnetje waarover de stroomconnector moet schuiven wat te dik is.

Ik ga hem daarvoor niet op garantie sturen...
Mijn vraag is hoe ik het best wat wegvijl of weghaal?

Moest dit niet lukken, ben ik ook bereid om een nieuwe reciever/docking station te kopen, mits die betaalbaar is, alleen waar haal je zoiets?

Edit: ik zie dat hij in het verkeerde subforum staat, excuses.

[ Voor 40% gewijzigd door ctrlaltdelbe op 07-08-2006 21:45 ]

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Met een vijl :?

Als je het niet aan durft zou ik even contact opnemen met Logitech.

Even reageren op je edit: Waarom ben je niet bereid aan Logitech een nieuwe te vragen (als je alleen die dock op stuurt, en foto's ervan maakt kun je met wat geluk je muis houden, of misschien kun je hem direct in de winkel ruilen..) maar ben je wél bereid een nieuwe te kopen :?

[ Voor 62% gewijzigd door TheZeroorez op 07-08-2006 21:50 ]

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-02 12:45
TheZeroorez schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 21:48:
Met een vijl :?

Als je het niet aan durft zou ik even contact opnemen met Logitech.

Even reageren op je edit: Waarom ben je niet bereid aan Logitech een nieuwe te vragen (als je alleen die dock op stuurt, en foto's ervan maakt kun je met wat geluk je muis houden, of misschien kun je hem direct in de winkel ruilen..) maar ben je wél bereid een nieuwe te kopen :?
Omdat ik deze gratis van het werk wil krijgen en het werk deze heeft aangekocht...dsja. En dan vind ik het niet zo erg een nieuw docking stationnetje te kopen.

En welke vijl wil jij gebruiken die zo klein is? Een nagelvijl heb ik al geprobeerd, maar dat lukt niet om dat het einde van de nagelvijl niet geribd is.

• dupondje
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-12-2025

dupondje

Powa 2 Tha PPL :)

en kan je connector op voeding niet veranderen door een met een groter gat ?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Ik zou vooral niks zelf doen en contact opnemen met Logitech. Het is immers hun fout.
Edit: ik zie dat hij in het verkeerde subforum staat, excuses.
Post in het vervolg een http://gathering.tweakers...mages/icons/icon_hand.gif topicreport, dan zien de moderators sneller dat er iets aan de hand is. Al heeft iemand anders dat al voor jou gedaan ;)

Opslagmedia & I/O Controllers » Overige Hardware dus.

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Inderdaad, Logitech zal er echt niet moeilijk over doen als jij hem niet zelf aangescahft hebt, het is gewoon een fout van hun, dus zullen ze die graag op willen lossen :)
Pagina: 1