Ik heb hier een nieuw systeem met de volgende hardware:
- Intel Pentium D 930
- Asus P5LD2
- 2x Corsair 512MB PC-5300
- Seagate 250GB 7200.10rpm
- Apacer 15-in-1 cardreader
- LG GDR-8164B dvd-speler
- NEC ND 4570A dvd-brander
Het probleem ontstaat bij het installeren van windows. Zodra hij de windowsinstallatie begint te draaien worden alle drivers (langzaam!) geladen. Als de setup zover is dat ik kan gaan formatteren crashed ie (code: 0x0000007B), nog voordat ik kan formatteren. Ik heb al op de website van Asus gekeken of daar naar dezelfde problemen wordt verwezen, google leverde ook niks op.
Dit is de 2e keer dat ik dit probleem tegenkom, vorige week had ik het ook bij iemand anders. Die heeft de pc meteen teruggebracht naar de computerzaak.
Nu loop ik weer tegen het probleem aan en wil ik het zelf oplossen.
Kan iemand me uit de brand helpen?
- Intel Pentium D 930
- Asus P5LD2
- 2x Corsair 512MB PC-5300
- Seagate 250GB 7200.10rpm
- Apacer 15-in-1 cardreader
- LG GDR-8164B dvd-speler
- NEC ND 4570A dvd-brander
Het probleem ontstaat bij het installeren van windows. Zodra hij de windowsinstallatie begint te draaien worden alle drivers (langzaam!) geladen. Als de setup zover is dat ik kan gaan formatteren crashed ie (code: 0x0000007B), nog voordat ik kan formatteren. Ik heb al op de website van Asus gekeken of daar naar dezelfde problemen wordt verwezen, google leverde ook niks op.
Dit is de 2e keer dat ik dit probleem tegenkom, vorige week had ik het ook bij iemand anders. Die heeft de pc meteen teruggebracht naar de computerzaak.
Nu loop ik weer tegen het probleem aan en wil ik het zelf oplossen.
Kan iemand me uit de brand helpen?