Toon posts:

Titelbalk weglaten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik sommige applicaties (en games) op maximised maar wel op windowed mode, hierdoor is het actieve programma dus wel op de voorgrond en zie ik onderaan mijn startbalk (waardoor ik nieuwe e-mail en MSN berichten dus wel kan zien) echter nu zie ik bovenin de titelbalk met daarin dus alleen de titel van het programma en de standaard minimaliseer, maximaliseer en afsluit knoppen.

Is het mogelijk deze balk weg te laten bij sommige programma's? Of nog makkelijker zo te instellen dat als je er overheen gaat dat hij dan tevoorschijn komt? (zelfde idee als de startbalk die je ook kan laten opschijnen als je erover heen gaat)

Ik hoop dat dit mogelijk is... :)

Bedankt!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Dus als ik het goed begrijp wordt elk programma wat je minimaliseert teruggebracht naar een blauw balkje? Welk OS gebruik je? We verwachten iets meer inzet van jouw kant. Je geeft totaal geen informatie en de topictitel is om te huilen.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Naja de titel van dit topic geeft toch duidelijk aan wat ik wil...

Het gaat om windows xp (prof)...

Ik wil bij bepaalde programma's de titelbalk van dat betreffende programma weglaten zodat je deze niet ziet...

Afbeeldingslocatie: http://www.x-ploit.nl/pics/tweakers.jpg

Ik heb bovenstaande afbeelding gemaakt om het hopelijk wat duidelijker te maken, die bovenste balk moet gewoon weg bij sommige (niet allemaal) applicaties...