Is het mogelijk om een knop te maken zodat na het invullen van een formulier deze gegevens niet in één record maar in twee records worden opgeslagen. Met andere woorden, dat er dan een kopie van de record gemaakt wordt? Ik moet namelijk de gegevens twee keer hebben, alleen de tweede keer zijn er een paar kleine wijzigingen. Nu moet ik een formulier invullen en daarna nog een keer een formulier invullen met dezelfde gegevens op een paar dingen na, dat is nogal wat werk vandaar mijn vraag.
Kan iemand mij vertellen hoe ik dit voor elkaar kan krijgen, ik kan er zelf helaas geen mogelijkheid voor vinden.
Het liefst wil ik het zo gebruiksvriendelijk mogelijk maken. Dus één formulier invullen, op een knoppie drukken zodat de record gedupliceerd wordt en dat automatisch de tweede record in een formulier openen zodat ik de nodige gegevens kan wijzigen.
Kan iemand mij vertellen hoe ik dit voor elkaar kan krijgen, ik kan er zelf helaas geen mogelijkheid voor vinden.
Het liefst wil ik het zo gebruiksvriendelijk mogelijk maken. Dus één formulier invullen, op een knoppie drukken zodat de record gedupliceerd wordt en dat automatisch de tweede record in een formulier openen zodat ik de nodige gegevens kan wijzigen.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2006 20:47 . Reden: ietsje verduidelijking ]