HDD vol door een lege map

Pagina: 1
Acties:

• HADES2001
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ok mensen ik hoop dat de titel duidelijk is en ik in het goeie forum zit

het probleem zit zo windows bleef maar aangeven dat mijn C schijf gewoon te vol was
in het begin dacht ik nou tis maar 15 gig partitie dus kan best snel volzitten
maar de laatste tijd heb ik er zo veel vanaf gegooit dat er eigenlijk nog maar 7 gig opstaat aan echte bestanden dus ben ik de oorzaak gaan zoeken

toen kwam ik erachter dat er ergens 8 gig stond in een map waar dat totaal niet hoort
dus toen ben ik die mappen gaan volgen en kwam ik op dit uit

C:\Documents and Settings\Windows.UNATTENDED\Local Settings\Application Data\Microsoft\MSN Messenger

hierin staat een map genaamt 00014c90e06d1c74
waarin zogenaamt 8 gig zou zitten
als ik de map open staat er niks in
uiteraart staat verborgen bestanden en mappen zien aan dus ik zou toch iets moeten zien ?

de dingen die ik al geprobeert heb

1) De map verwijderen krijg ik een error fout bij verwijderen
2) HDD schijf opruimen ziet het niet (had de hoop dat die hem weghaalde)
3) Foutopsporing geeft een error kan foutopsporing niet voltooien

ik draai Windows XP prof. SP2

ik heb hier al gezocht op tweakers en op google maar kan er niet over vinden
dus ik hoopte dat jullie mij mischien konden helpen

• keesheid
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:54
- Virus scan
- Spyware scan
- Map hernoemen, en dan verwijderen
- Misschien verborgen bestanden in de map?

Tja en anders miss gewoon een nieuwe xp instal, ben je meteen weer helemaal fris! 8)

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Wordt het accoubt Windows.UNATTENDED ook gebruikt door jou? Zo niet, naar het configuratiescherm, gebruikeraccounts, en als ie daar tussenstaat weggooien.

Juist

Verwijderd

HADES2001 schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 20:37:
Ok mensen ik hoop dat de titel duidelijk is en ik in het goeie forum zit

het probleem zit zo windows bleef maar aangeven dat mijn C schijf gewoon te vol was
in het begin dacht ik nou tis maar 15 gig partitie dus kan best snel volzitten
maar de laatste tijd heb ik er zo veel vanaf gegooit dat er eigenlijk nog maar 7 gig opstaat aan echte bestanden dus ben ik de oorzaak gaan zoeken

toen kwam ik erachter dat er ergens 8 gig stond in een map waar dat totaal niet hoort
dus toen ben ik die mappen gaan volgen en kwam ik op dit uit

C:\Documents and Settings\Windows.UNATTENDED\Local Settings\Application Data\Microsoft\MSN Messenger

hierin staat een map genaamt 00014c90e06d1c74
waarin zogenaamt 8 gig zou zitten
als ik de map open staat er niks in
uiteraart staat verborgen bestanden en mappen zien aan dus ik zou toch iets moeten zien ?

de dingen die ik al geprobeert heb

1) De map verwijderen krijg ik een error fout bij verwijderen
2) HDD schijf opruimen ziet het niet (had de hoop dat die hem weghaalde)
3) Foutopsporing geeft een error kan foutopsporing niet voltooien

ik draai Windows XP prof. SP2

ik heb hier al gezocht op tweakers en op google maar kan er niet over vinden
dus ik hoopte dat jullie mij mischien konden helpen
Msn even afsluiten ( helemaal ) en dan opnieuw proberen , wil het dan nog niet : start windows opnieuw en ga via veilige modus naar binnen. ( F8 ), en probeer het dan nog eens.

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Zo te zien is de XP Pro installatie van de TS afkomstig uit een Unattended installatie.
Ken meerdere geslipstreamde, unattended releases die deze gebruikersnaam standaard invoeren, wellicht is dat hier ook het geval. Zo ja, zou het een niet echt legale (illegale) installatie zijn, maar dat even terzijde gelaten.
Zoals hierboven al aangedragen, virusscan en spyware scan, en als je het echt goed wilt doen, gewoon leeggooien die schijf, en opnieuw beginnen.

• HADES2001
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
ok mensen dankjullie wel voor de snelle reply's

ik ben eerst in veilige modus gegaan geprobeert daar de map weg te halen gaf ie weer een foutmelding

toen in veilige modus MS-DOS prompt een geforceerde delete reageerde die niet op (del "mapnaam" /f)

toen terug in normale windows mapnaam verandert en toen verwijdert en dat werkte wel
_/-\o_
dit scheelt weer een hoop problemen ik had niet zon zin om door zon raar ding een een windows install te moeten doen
thnx for the help mensen
Pagina: 1