Toon posts:

Geforce 6200 mogelijk brak? (dualview monitor spontaan uit)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

het zoveelste topic over een Nvidia kaart. Het verhaal:

Graag wou ik een dual monitor setup, maar met een ati 9250 met vga en tv-out alleen kwam ik niet ver. Xfx geforce 6200 gekocht. Heel hoop gezeik gehad met mijn systeem, amd2800 sempron, 512 mb noname merk, wdc 200 gb, en nec 3550...

Had bsod's, vage vastlopers, trage ongein.... ben nu al 2 dagen op google aan het zoeken, door Got ook, maar ik kan het probleem nog niet vinden. Een van de problemen (na 5 uur hdd's checken, memtesten en temperatuurcontroles erachter komen dat mijn wdc nog een jumper had, terwijl het het enige apparaat op het ide-kanaal was... leuk, heel leuk) is opgelost.

Echter heb ik momenteel last van een redelijk bekend nv4_disp-bsod'tje... ik kom gewoonweg niet achter de oorzaak van het probleem. Drivers bijgeleverd op cd gebruikt -> bsod....

Nieuwste forceware drivers -> na het inloggen in xp sp2 knallen na 2 minuten beide schermen gewoon uit. Ik kan geen reden vinden, geheugen is goed, hdd's zijn goed, kabels zitten vast, temperaturen zijn normaal, de drivers waren, dacht ik, goed, maar het blijkt dus niet zo te zijn. Momenteel werk ik op de standaard vga-modus van windows zelf, maar ik wil graag weer naar dualview toe....

Zelf onderzoeken, google zoeken op bsod's en omschrijvingen en Got faq + topics doorzoeken hebben me nog geen soelaas geboden, heeft iemand enig idee hoe ik mijn drivers + dual view in orde kan krijgen? Ik ben na 2,5 dag vrij ziek van het zoeken en ik ben door mijn trukendoos heen :$

Graag hulp gewenst ^_^

Verwijderd

Zoals je zelf al in het topic titel aangeeft, brakke 6200? Als ik jouw was zou ik gewoon teruggaan naar de winkel en het verhaal vertellen.

Zomaar nog een puntje, kan het misschien iets zijn met je AGP-voltage?

Verwijderd

Topicstarter
terugbrengen en dan maar omruilen voor een ati 9250 met dual monitor I guess :), best jammer, ding had 256 mb ddr2 :P -> ter informatie, net geforce faqje nog opgezocht, zowel kaart als mobo = 1,5 v :(

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2006 18:55 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm... volgens mij mag dit topic weg...... amibios zeurt over "the memory refresh circuitry is faulty"
+ ik heb dat mijn harde schijf nou begint te zeuren met opspinnen/afslaan :S....... en toch komt alles goed door de testen heen :(... vraag me af of mobo nou gaar is of niet, ik hoop het iig niet :P

dit alles even offtopic voor pmg, heel ontopic voor mezelf natuurlijk ;) -> mod? als het te erg wordt -> del :+)