Mijn probleem is als volgt: ik heb hier een (italiaanse)laptop waar van de adapter het stekkertje van het kabeltje naar de laptop is afgebroken. Ik heb nog nooit een soortgelijk stekkertje gezien het is een 4 polig stekkertje dat rond is(ik zal proberen vanavond een foto toe te voegen). Ik heb in italie het al na laten kijken maar hun konden me niet verder helpen. Nu heb ik wel een vervangende adapter kabel kunnen vinden. http://www.fsp-group.com....mainid=5&fid=94&proid=448 Dit zou een universele adapter moeten zijn maar werkt dit zo ook? Kan ik gewoon elke adapter aan mijn laptop aansluiten? Of moet ik buiten de aansluitstekker andere overeenkomsten hebben? Nou is eigenlijk de adapter gewoon nog helemaal goed maar mis ik dus het stekkertje. Is het mogelijk ergens zon aansluitstekkertje los te bestelle en deze hier weer aan te maken? Want zon adapter kabel kost rond de 50 euro...Ik had de naam gevonden van het stekkertje maar hierop vond ik verder geen te bestellen stekkertjes.Het is trouwens het voglende type laptop: Clevo D611S type stekker:4 DIN SQ
[ Voor 3% gewijzigd door almar op 07-08-2006 17:49 ]
Dit is de stekker.. de laptop is van het merk clevo wat hetzelfde is als promedion.