TK - Invisible Shield voor Macbook Pro 15'' Unibody in V&A
Of, als je zelf een mailserver draait, spamfilter installeren
Wat had je zelf al geprobeerd dat niet werkte btw? is voor ons ook handiger
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
[ Voor 4% gewijzigd door Empulse op 07-08-2006 17:31 ]
TK - Invisible Shield voor Macbook Pro 15'' Unibody in V&A
Voorderest wordt ik de laaste wordt mijn mailbox ook volgepropt met blauwe pilletjes.. Wat je zou kunnen doen is even een spamfilter installeren. Om wat voor soort mailadres gaat het trouwens? Hotmail/ISP/eigen mailserver?
[ Voor 61% gewijzigd door MisteRMeesteR op 07-08-2006 17:31 ]
www.google.nl
Maar ga eens zoeken naar een anti-spam progsel. Zoek op google, is niet zo moielijk, merendeels van de woorden kan je uitfilteren.
Ey!! Macarena \o/
[ Voor 20% gewijzigd door Byte_Me op 07-08-2006 17:31 ]
En 't ernstige is, SpamAssassin pakt ze er niet uit. Boven de score "1" komen er wat spam-headers in de mail en boven de 5 ofzo wordt ie gemarked als spam.
Echter, die mailtjes hebben géén spam-headers, dus hebben een score van onder de 1. Absurd!
Ik hoop dat spamassassin ze snel er tussenuit pikt, ik heb mn spam-dir al door zo'n "learn"-gedoe gehaald, maar 't heeft allemaal geen nut
Ben jij al een keer in Agra geweest? Je weet wel, die Indische deelstaat?Byte_Me schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 17:31:
gewoon automtisch, dmv een nieuwe regel, alle mails met *agra in de titel naar je junkmail verwijzen.
+ de woorden:
agraaf (de ~, agrafen)
agra·fe (de ~, ~n)
agra·fie (de ~ (v.))
agra·nu·lo·cyt (de ~ (m.), ~en)
agra·ri·ër (de ~ (m.), ~s)
agra·risch (bn.)
Het idee is leuk op zich, maar niet altijd even praktisch
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
Siditamentis astuentis pactum.
Hoevaak per dag/week/maand/jaar gebruik jij die woorden?TRON schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 17:41:
[...]
En hoe vaak ga je naar die deelstaat?
Beetje mieren-je-weet-wel he?
Paragraaf?SH4D3H schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 18:56:
[...]
Hoevaak per dag/week/maand/jaar gebruik jij die woorden?
En hoe vaak ga je naar die deelstaat?
Beetje mieren-je-weet-wel he?
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Ik hoop dat het vanzelf over gaat.
Ongeveer 20 mailtjes(van deze mailtjes!) filtert hij weg per dag. Nog maar niet te spreken over andere mailten
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Het meeste irritante is wel dat het op een email adres binnenkomt dat ik niet vaak gebruik, iemand niet al te voorzichtig mee omgesprongen dus.
En nee SpamAssassin houdt ze niet tegen
Naja handmatig weggooien maar
TRON schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 17:41:
[...]
Ben jij al een keer in Agra geweest? Je weet wel, die Indische deelstaat?
+ de woorden:
agraaf (de ~, agrafen)
agra·fe (de ~, ~n)
agra·fie (de ~ (v.))
agra·nu·lo·cyt (de ~ (m.), ~en)
agra·ri·ër (de ~ (m.), ~s)
agra·risch (bn.)
Als je filtert op "*agra " (dus woorden die eindigen met agra en een spatie), zullen deze woorden gewoon doorgelaten worden.
Don't dream your life, live your dreams!
spuit elfage
[ Voor 3% gewijzigd door Cloud op 08-08-2006 13:58 ]
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Verwijderd
Door Re: in het subject is de kans erg klein dat een normaal mailtje wordt gereject.
1
| /^Subject: Re: (.*)AGRA$/ REJECT |
Deze is beter:
1
| /^Subject: Re: (.*)V(.?)I(.?)AGRA$/ REJECT |
[ Voor 20% gewijzigd door Redje op 08-08-2006 17:53 ]
Want daar komen ze bij mijn Outlook altijd netjes in, heb er nog geen de inbox zien bereiken. En ik heb verder geen spam-killende plugins, alleen de standaard filter van @home, die vrij behoorlijk werkt.
Dus ik heb er eigenlijk niet meer last van dan andere spammails, die Outlook 2003 filter werkt, mits je regelmatig update, prima moet ik zeggen.
Of wil je ze gewoon nooit meer zien, dat lijkt me vrij onmogelijk
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO