Sinds vandaag na elke reboot staat me beveiligingscentrum uit (als ik het centrum open krijg ik de melding dat ik hem handmatig moet start via services.msc), ik moet hem dan handmatig stoppen en start via services.msc en dan werkt het weer.
Hij staat op automatisch opstarten en doet dat ook (volgens services.msc), alleen het centrum geeft iets anders aan.
Heb geen firewall geinstalleerd staan en me virusscanner is NOD32, Je zou kunnen zeggen laat dat ding lekker uit staan, maar om de 1 of andere redenen werken me netwerkshares dan niet meer. Nadat het centrum weer draait werkt alles weer als een tiet!
Search gebruiken op GoT leverde alleen maar topic over de ballontjes met de vervelend security meldingen op. Afhalen van me virusscanner heeft niks geholpen, oorzaak is denk ik een deinstallatie van Titan FTP server. Maar goed het verwijderen van een FTP server moet wel kunnen lijkt me toch?
O ja kwam op Google nog 1 iemand tegen met dit probleem, maar nadat hij zijn norton geupdate had was het probleem weg.
[
Voor 4% gewijzigd door
Operations op 07-08-2006 17:22
]
PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- DELL 4025QW | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5