Ik weet niet waardoor het gekomen is maar behalve mijn maxtor externe HDD krijgen mijn usb stations geen schijfletter meer.
Het betreft en
-een cruzer 256 MB usb stick die het al een half jaar perfect deed
-een apple iPod die ik pas heb gekocht (de problemen waren daarvoor al begonnen)
De pc is een dell inspiron 9300 laptop.
De schijven worden wel herkend op andere computers.
Als ik schijfbeheer open zie ik daar de schijven zonder stationsletter.
Als ik een letter toewijs verschijnt de disk nog steeds niet in mijn computer.
Ik kan nu door rechtsklikken vanuit schijfmanagent de schijf openen (maar pas als ik het de 2e keer doe) in explorer maar vreemd genoeg staat de schijf-root niet in de adresbalk vermeld. Als ik naar een map blader wordt deze wel vermeld.
Als ik in explorer de schijf benader door b.v. "G:" te tikken us de reactie dat'ie file ///G:/ niet kan vinden.
Als ik in een dosvenster G: <enter> achter de prompt geeft zit ik wel op de disk.
Hoe los ik dit op?
Het betreft en
-een cruzer 256 MB usb stick die het al een half jaar perfect deed
-een apple iPod die ik pas heb gekocht (de problemen waren daarvoor al begonnen)
De pc is een dell inspiron 9300 laptop.
De schijven worden wel herkend op andere computers.
Als ik schijfbeheer open zie ik daar de schijven zonder stationsletter.
Als ik een letter toewijs verschijnt de disk nog steeds niet in mijn computer.
Ik kan nu door rechtsklikken vanuit schijfmanagent de schijf openen (maar pas als ik het de 2e keer doe) in explorer maar vreemd genoeg staat de schijf-root niet in de adresbalk vermeld. Als ik naar een map blader wordt deze wel vermeld.
Als ik in explorer de schijf benader door b.v. "G:" te tikken us de reactie dat'ie file ///G:/ niet kan vinden.
Als ik in een dosvenster G: <enter> achter de prompt geeft zit ik wel op de disk.
Hoe los ik dit op?