Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Marktonderzoek voor Synovate in Amersfoort

Pagina: 1
Acties:

• 3V3RT
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-08 22:30
Ik zat vandaag wat te browsen op marktplaats, waar ik een advertentie tegenkwam over marktonderzoeken met "Riante" vergoedingen. Ik heb dus een mailtje gestuurd waarin ik vertelde wie ik was en dat ik wel interesse had. waarop. Vrij snel daarna kreeg ik een belletje waarin ze een aantal dingen vroegen die nodig waren om me in te schrijven bij hun. Alle vragen erg snel beantwoord en nu ben ik donderdag uitgenodigd in hun bedrijf in Amersfoort.nu vraag ik me af wat wat ik kan verwachten bij deze onderzoeken, en hoe dat dan in ze werk gaat. Zou het graag willen weten, want ik heb geen flauw idee :P

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Is dat niet gewoon callcenter-werk ofzo?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• 3V3RT
Nope, je moet vragen beantwoorden. dat werd mij verteld.

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-10 17:10
Laat je nog even weten hoe "riant" precies? :9

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-11 11:08

André

Analytics dude

Riante vergoedingen, dat doet mij denken aan een kadoban van €10 voor een uur lang een enquete invullen ofzo.

• 3V3RT
25 euro plus 7 euro reiskostenvergoeding. beter dan die paar uurtjes in de supermarkt werken :)

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-10 17:10
25 euro... per uur?

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hangt er waarschijnlijk af hoe groote die questionairre is :)
Maar dat krijgen we wel te horen van 3v3rt, hoop ik.

Voor een uurtje werk doe ik het wel :P

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Pagina: 1