Maximum effort - Deadpool
Vertel eens wat je precies allemaal al gewijzigd / geprobeerd had dan? Dan gaan wij dat niet meer voorstellen
ja de gebruikelijke dingen in registry dat ie alle attachment toelaat enzo 
het heeft altijd gewerkt en ineens niet meer terwijl ik geen aanpassingen heb gedaan dus erg vreemd
het heeft altijd gewerkt en ineens niet meer terwijl ik geen aanpassingen heb gedaan dus erg vreemd
Zit er misschien niet een (reverse)-proxy tussen die iets niet doorlaat?
Nee die zit er niet tussensanfranjake schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 20:16:
Zit er misschien niet een (reverse)-proxy tussen die iets niet doorlaat?
Nee want je kan op de attachment klikken en op openen/opslaan klikken dan komt ie met de foutmelding dat ie het bestand niet kan vinden op de server/url
Welke exacte error genereert dat? En wat zie je daar zelf op de server in de eventlogs over terug?
in de logs kan ik nix terug vindesanfranjake schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 10:13:
Welke exacte error genereert dat? En wat zie je daar zelf op de server in de eventlogs over terug?
Die hostnaam (IP adres) klopt ook echt, oftewel : je zit op hetzelfde netwerk als je exchange server? Of probeer je dit nu vanaf buitenaf te doen?En1 schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 12:58:
[...]
in de logs kan ik nix terug vinde
[afbeelding]
Bij ons was dit de oplossing.
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
Ja die kloptsorted.bits schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 13:09:
[...]
Die hostnaam (IP adres) klopt ook echt, oftewel : je zit op hetzelfde netwerk als je exchange server? Of probeer je dit nu vanaf buitenaf te doen?
Deze ga ik dus even proberen op de client pc (neem aan dat het niet op de server hoeft
Ik had het ook een keer toen bleek er een rootkit op de server te zitten.
Ik zou dat ook even checken
M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12
hmm? srry voor late reactie had even geen gelegenheid om te checkenbokkie11 schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 16:01:
Ik had het ook een keer toen bleek er een rootkit op de server te zitten.
rootkit?
werkte helaas niet
Op firefox en andere browsers werkt het wel dus het is een internet explorer probleem
[ Voor 35% gewijzigd door En1 op 21-08-2006 14:20 ]
Pagina: 1