Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Garcia
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-11 19:23
Ik heb een P350 en heeft het altijd goed gedaan, tot nu. Hij deed helemaal niets meer, dus heb ik een een reset gedaan. Nu blijft hij hangen op het MIO opstart scherm. Ik heb 'm ook al helemaal op off gezet (schuif schakelaar), maar dat helpt ook niet.

Omdat ik niet in Windoms Mobile kom, kan ik ook geen software matige Clean Boot.

Iemand ideeen hoe ik 'm "back to factory defaults" krijg, of op de een of andere manier WM weer kan laten starten.

(ps. heb voor de zekerheid het memory kaartje er al uit gehaald om te kijken of het probleem daar in zat)

There will always be someone smarter than me. Don't just assume you're it.

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Wat bedoel je precies met hij doet helemaal niet meer ?

Schijnbaar boot hij en blijft hangen bij de BIOS ? Je kunt altijd met een jumper op je moederbord je BIOS default zetten (clear CMOS).

Geef verder eens de volledige specificaties van de machine.

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Euh kan aan mij liggen maar normaliter maak je en Mio niet open om jumpers te verzetten en heeft een Mio ook geen BIOS. Tis geen pc ;)

Wat je zou kunnen proberen is de accu verwijderen (als dat kan bij die dingen) en de boel een tijdje laten liggen zodat de accu's echt leeg zijn. Normaliter moeten dan alle instellingen verdwenen zijn.

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

• Garcia
Volgens mij heeft de MIO idd geen jumpers en geen BIOS.

Ik zal eens kijken of het mogelijk is om de batterij er uit te halen en kijken wat er gebeurt als hij er een tijdje uit is.

Iemand anders misschien alvast mogelijke andere ideeen (uit eigen ervaring ofzo)?

• Garcia
** UPDATE **
De batterij is er een dag uit geweest, maar helaas heeft dit niet geholpen. :(

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-11 21:26
Garcia schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 10:11:
** UPDATE **
De batterij is er een dag uit geweest, maar helaas heeft dit niet geholpen. :(
Contact opnemen met Mio en hem terug sturen. Dit is een gevalletje garantie!

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Verwijderd

Hi, ik heb precies hetzelfde probleem. Ook mijn Mio wil niet doorstarten. Blijft hangen op het Windows opstartscherm en valt daarna uit. Heel vreemd. Ik lees ook weinig op internet van mensen met hetzelfde probleem.

Heb een soft en een hard reset geprobeerd. Ook batterij eruit gehad en er weer in, maar helemaal niets helpt. Eerst ging hij nog aan als ik de geheugenkaart er opnieuw in deed, maar ook dat werkt niet meer.

Ik heb vanmorgen Mio gemaild. Ik ben benieuwd wat de reactie zal zijn. Ik denk dat het idd een gevalletje garantie is... Mio schijnt niet zo snel te reageren op mail, dus ik ben benieuwd!

Verwijderd

Oke, heb Mio gebeld en de oplossing voor dit probleem is: opsturen en laten repareren. Waarschijnlijk moederbord naar de knoppen ofzo..
Pagina: 1