Toon posts:

Windows 2003 server probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste allemaal,

Ik heb bij een klant een probleem met een windows 2003 server.
De server opzich draait goed, maar op het moment dat we de server gaan rebooten dan kan het een halve dag tot een dag duren voordat het inlogscherm in beeld komt. Verder draaien alle services wel op de server en zijn ook alle share's benaderbaar vanaf het netwerk.

Ik hoop van harte dat iemand mij kan helpen aan een oplossing, ik weet het namelijk niet meer.

Groeten,
Gerard

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-03 19:21

FastBunny

Give it the Works !

Klinkt als DNS probleem, waarschijnlijk start de server in safe mode wel snel op. Controller de primaire dns van de server. Als dit een domaincontroller is moet de primaire dns naar zichzelf (of een andere domain controller) wijzen en niet naar een externe dnsserver.

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Windows 2003 server probleem <-- Het is niet de bedoeling om een vraag op meer dan een plaats te stellen. Dit topic ga ik dan ook sluiten aangezien het thuis hoort in WSS.

Welkom op GoT trouwens :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.