Toon posts:

Laptop Due core T2300

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet voor school een laptop hebben, op m`n school stellen ze een Dell Latidude D820 voor maar die hebben gewoon een sponsor contract lopen en ik heb niet zo`n goed gevoel bij Dell. >:)

de minimale specificaties zijn:
CPU: Duo Core T2300 (1.66 Ghz 667MHZ FSB)
Scherm: 15,4 of 17 Inch WXGA (resolutie 1280x800)
RAM Geheugen: 1 GB DDR2 SDRAM (1*1,024 PC 533) (1 module ivm bijplaatsing)
Video: Minimaal 128 mb geheugen
Hdd: 60 GB Sata (5400 RPM)
CD/DVD: 8x DVD +/- herschrijver
Draadloos netwerk: Wireless Intel ProWireless 3945 802.11 a/b/g (54MBps)
Bedraad netwerk: 10/100 rj45 netwerkaansluiting onboard (mogelijkheid om de aansturing FULL-DUPLEX te zetten)
Security: Ondersteuning voor LEAP en WPA en WPA2

Dus is mijn vraag of iemand misschien een paar mooie laptops weet die aan deze specs (of hoger) voldoen?
:*)
Gr Rick

• Skamba
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19:18
De Tecra A7-212 is een puike laptop.
Heb deze laptop ongeveer 3 dagen nu, en ziet er prima uit. De grafische kaart is behoorlijk goed(x1600 mobility). Eigenlijk precies wat je van een laptop verwacht. Overigens heeft hij zo ongeveer alle specs die je aan gaf, alleen met een 20 GB grotere harde schijf. Ik kan 'm zeker aanraden

• Neok_
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
En het budget? En wat ga je ermee doen? En naar welke andere laptops heb je gekeken? En heb je nog specifiek iets tegen Dell? ...

Verwijderd

Topicstarter
Ja maximaal zo rond de €1400/1500
en ik heb zelf niet zo heel veel ervaring met laptops daarom weet ik ook niet echt welk merk aan te raden valt en welke weer niet.
en ik heb niet iets specifieks tegen Dell ik hoor dat gwoon van veel mensen maar ik zou zelf niete weten waarom, maar iedereen raad mij een Dell af. De meeste mensen die ik gevraagt had zeiden of Asus vanwege de 2 Jr garantie of Toshiba omdat die sneller zijn

Verwijderd

Ik heb zelf een Dell Inspiron 6400, en ben extreem tevreden over deze laptop. Hij doet het lekker lang op een accu lading, is snel en ziet er nog ok uit ook.
In de mijne zit een t2300, 1024 ddr2, 80 gig 7200 rpm, crystal 15,4 inch breedbeeld scherm 1280x800, ati x300 en een 9 cellige accu, alles voor 1060 euro, zal nu wel iets goedkoper zijn.
Ik hoor juist van iedereen dat de Dell laptops heel erg ok zijn. Tja als je echt iets supers wil hebben zou ik voor een IBM gaan ofzo, maar daar betaal je dan ook naar. De prijs kwaliteit verhouding van mijn laptop is erg goed.

Verwijderd

Ik raad deze aan:

De Dell Inspiron 9400 (met 7900GS), de Compal HEL80 (met 7600) , en de Compal HEL80 WXGA Glare Verified by Intel (goedkopere versie HEL80).

Ga zelf maar een beetje klooien met de configuraties en je komt er wel. ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2006 12:57 ]

Verwijderd

Topicstarter
Mijn voorkeur gaat toch meer uit naar een Asus of een Toshiba, is dit onterecht? puur omdat ik hoor dat die 2 merken de beste zijn

Verwijderd

Topicstarter
maar heeft iemand ideeën over types?? _/-\o_

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 12:26:
Ik heb zelf een Dell Inspiron 6400, en ben extreem tevreden over deze laptop. Hij doet het lekker lang op een accu lading, is snel en ziet er nog ok uit ook.
In de mijne zit een t2300, 1024 ddr2, 80 gig 7200 rpm, crystal 15,4 inch breedbeeld scherm 1280x800, ati x300 en een 9 cellige accu, alles voor 1060 euro, zal nu wel iets goedkoper zijn.
Ik hoor juist van iedereen dat de Dell laptops heel erg ok zijn. Tja als je echt iets supers wil hebben zou ik voor een IBM gaan ofzo, maar daar betaal je dan ook naar. De prijs kwaliteit verhouding van mijn laptop is erg goed.
hoe komt die van jouw zo goedkoop en zit daar ook 2 jaar pickup and return garantie bij>?

Verwijderd

Dit misschien?

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

Stuiver welkom op GoT :)

Zoals je hebt kunnen lezen tijden het registreren is dit niet de manier om een topic te openen.
Lees voortaan ook de CSL policy door om te weten wat we in dit specifieke subforum van je verwachten :)

Kijk eens naar Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? om te zien wat we van een dergelijk topic aan inzet van jouw kant verwachten. Ik mis hier in het geheel het stuk zelfonderzoek. je hebt namelijk alleen de eisen van jouw school neergezet en voor de rest helemaal niks, dat is niet de bedoeling en daarom gaat je topic op slot :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.