Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Wat is flaupdate.exe ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie weet waar de file C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\PROOF\flaupdate.exe voor dient? Google kan geen hits vinden...

Thanks!!
Ruudje

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:54
Wel, gebaseerd op de 5 hits die google WEL gaf, lijkt het me een update executable voor een flash plugin in office professional :). En anders open je het toch even? ;) Of je kijkt wie de eigenaar is ;).

[ Voor 21% gewijzigd door MoiZie op 07-08-2006 11:41 ]

Verwijderd

Topicstarter
dan zal ik wel gek zijn, maar als ik het ingeef als zoekterm vindt google bij mij echt niks... Korte google tutorial dan maar MoiZie...

Verwijderd

rechts klikken: eigenschappen en kijken naar versie info of daar een manufacturer bij staat ofzo. Indien niet: rename die crap maar naar .bak. Het is al bijzonder vreemd dat google geen hits geeft over dat programma (terwijl het in microsoft shared staat).

• mitalp
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:11
Zoeken op flaupdate ipv flaupdate.exe does the trick; zoals Moizie aangeeft Flash update

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Zie boven ^^^
Niet meteen stoppen na de eerste zoekpoging :P

Ondertussen haal ik even wat overdreven leestekens uit de topictitel en verplaats ik het topic naar Beveiliging & Virussen aangezien je blijkbaar vervelende zaken verwacht.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1