Toon posts:

HP Laserjet 4M Plus: Laad Carto

Pagina: 1
Acties:
  • 155 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Bij het afdrukken van verschillende documenten krijg ik, en andere gebruikers op het netwerk de melding "Laad Carto" te zien op het lcd van de printer. Na het indrukken van shift + doorgaan wordt 1 pagina afgedrukt, bij de volgende pagina krijgen we hetzelfde verhaal. Dit probleem lijkt zich willekeurig voor te doen aangezien hij de ene keer wel gewoon een pfd, text, word bestand etc print en de andere keer weigert verder te gaan.

De pagina van HP heeft mij niet kunnen helpen, en het gebrek aan een handleiding hier zorgt ervoor dat ik daar ook niet ik kan zoeken. Alle beschikbare laden bevatten voldoende papier dus daar kan het ook niet aan liggen.

Suggesties?

• MrDry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-02 08:52

MrDry

Desperados!

Heb jaren geleden zo'n printer gehad.

Ik kan me herinneren dat je in het menu kan instellen dat hij altijd A4 pakt als de printer een ander papierformaat ontvangt.....

Vraagt ie eigenlijk niet om kwarto? Dat deed die van ons volgens mij.....

[ Voor 18% gewijzigd door MrDry op 07-08-2006 10:37 ]

Quod licet lovi, non licet bovi

Verwijderd

Hier stond iets onbelangrijks.

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2006 11:11 ]

Verwijderd

Topicstarter
Zou heel goed kunnen dat hij om kwarto vraagt...

het is nu al een tijd geleden dat hij het probleem heeft gegeven, maar krijg van andere gebruikers te horen dat het er nog steeds is.

wat heb jij eraan gedaan? of is het te lang geleden om je dit te herinneren?

De instelling papier: A4 en automatische doorvoer waren al ingevoerd dus hier kan het niet aan liggen.

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2006 11:16 ]

• Vorlon
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-02 23:39
Dan staat de pagina indeling bij degene die het afdrukt op het verkeerde formaat. Meestal is dit nogal willekeurig of hij de standaard printer instellingen overneemt of dat het betreffende programma het zelf overruled.

Ik zou eens gaan spitten in de programma- en windowsprinterinstellingen. En dan ook bij "geavanceerd" kijken.

Die laserprinters van HP zijn volgens mij allemaal zo eigenwijs dat een papieroverrule maar voor 1 pagina geldt. Is niet zo erg als het maar een paar vellen zijn, maar bij grotere docs is dit idd erg irritant.

"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek

Verwijderd

Topicstarter
idd, heb het ook wel eens gehad met het printen van twintig pagina's, wordt je niet al te vrolijk van zo op de vroege morgen.

In iedergeval bedankt en ik ga het zeker eens proberen.

mvg

paul
Pagina: 1