Ik heb een gebruikte linksys wireless-G ADSL Gateway (met adsl modem) gekregen van vrienden. Ik wou deze gebruiken om draadloos te kunnen internetten in huis als ik mijn laptop gekocht heb. We gebruiken wel kabel en geen adsl! Om de draadloze router te kunnen gebruiken heb'k de UTP-kabel afkomstig van onze kabelmodem in Ethernet 4 gestoken van de router (UTP kon niet in de ingang voor adsl). Deze computer zit vervolgens in Ethernet 1. Momenteel hebben we internet, maar wanneer ik het ip-adres (handleiding zegt: 192.168.1.1) intyp om de router te configureren, dan geraak ik niet bij het configuratiescherm van de router!
De internetverbinding is wel normaal volgens de router, 1ste en 4de lichtje branden groen (UTP zit in 1ste en 4de ethernet in-/uitgang) en wireless-G brandt ook groen.
Is deze modem nu niet geschikt om te gebruiken bij kabel? En hoe kan ik in het configuratiescherm van deze router komen?
Ik heb al uren gezocht op google en ook hier in GoT, maar niets helpt mijn probleem. Ik heb al andere ip-adressen geprobeerd, opnieuw opstarten, resetten van de router, ...
De internetverbinding is wel normaal volgens de router, 1ste en 4de lichtje branden groen (UTP zit in 1ste en 4de ethernet in-/uitgang) en wireless-G brandt ook groen.
Is deze modem nu niet geschikt om te gebruiken bij kabel? En hoe kan ik in het configuratiescherm van deze router komen?
Ik heb al uren gezocht op google en ook hier in GoT, maar niets helpt mijn probleem. Ik heb al andere ip-adressen geprobeerd, opnieuw opstarten, resetten van de router, ...