Toon posts:

Linksys WAG54G configureren

Pagina: 1
Acties:
  • 2.006 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een gebruikte linksys wireless-G ADSL Gateway (met adsl modem) gekregen van vrienden. Ik wou deze gebruiken om draadloos te kunnen internetten in huis als ik mijn laptop gekocht heb. We gebruiken wel kabel en geen adsl! Om de draadloze router te kunnen gebruiken heb'k de UTP-kabel afkomstig van onze kabelmodem in Ethernet 4 gestoken van de router (UTP kon niet in de ingang voor adsl). Deze computer zit vervolgens in Ethernet 1. Momenteel hebben we internet, maar wanneer ik het ip-adres (handleiding zegt: 192.168.1.1) intyp om de router te configureren, dan geraak ik niet bij het configuratiescherm van de router!
De internetverbinding is wel normaal volgens de router, 1ste en 4de lichtje branden groen (UTP zit in 1ste en 4de ethernet in-/uitgang) en wireless-G brandt ook groen.

Is deze modem nu niet geschikt om te gebruiken bij kabel? En hoe kan ik in het configuratiescherm van deze router komen?

Ik heb al uren gezocht op google en ook hier in GoT, maar niets helpt mijn probleem. Ik heb al andere ip-adressen geprobeerd, opnieuw opstarten, resetten van de router, ...

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Wat is het adres van je default gateway? (ipconfig) Probeer die eens als adres te gebruiken in je browser.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• Diederik
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Probeer het eens met alleen de computer aangelsoten en niet het internet.

Zet je netwerkkaart op DHCP en kijk welk IP adres en gateway je gekregen hebt.

Probeer met de browser het adres van de gateway te openen.

Als het goed is kan je nu de config pagina's wel openen.

Invoegen doe je zo!

Verwijderd

Topicstarter
standaard gateway was 84.192.192.1 met internet en 192.168.1.1 zonder internet. Heb deze allebei geprobeerd, maar het lukt nog altijd niet.
DHCP staat aan volgens mij, computer zegt: adrestype: door DHCP toegekend

• vegterb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-02 19:10

vegterb

[ZzZ]Vighter

Verwijderd schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 10:06:
standaard gateway was 84.192.192.1 met internet en 192.168.1.1 zonder internet. Heb deze allebei geprobeerd, maar het lukt nog altijd niet.
DHCP staat aan volgens mij, computer zegt: adrestype: door DHCP toegekend
Je router staat ingesteld als Bridge, dat wil zeggen dat je router niets anders doet dan de internetverbinding direct doorsturen naar je PC zonder zelf verder iets te doen. Hij moet zich als router gedragen en niet als bridge.

Je zegt: "maar wanneer ik het ip-adres (handleiding zegt: 192.168.1.1) intyp om de router te configureren, dan geraak ik niet bij het configuratiescherm van de router!"

Maar wat gebeurd er wel? Time-out?

Edit: Wat je ook nog zou kunnen proberen is je IP-adres handmatig instellen in je pc en je gateway dus op 192.168.1.1 zetten. Misschien kom je dan wel op je router.

[ Voor 9% gewijzigd door vegterb op 07-08-2006 10:15 ]

My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties

• Diederik
  • Niet online
Reset je router eens en boot hem dan zonder dat internet is aangesloten.

Volgens mij heb je met de router en internet 2 DHCP servers in je netwerk (kabelmodem en router).

De DHCP server van je kabelmodem wil je volgens mij blijven gebruiken dus zal je de router statisch moeten instellen.

Invoegen doe je zo!

• Diederik
  • Niet online
vegterb schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 10:12:
[...]

Je router staat ingesteld als Bridge, dat wil zeggen dat je router niets anders doet dan de internetverbinding direct doorsturen naar je PC zonder zelf verder iets te doen. Hij moet zich als router gedragen en niet als bridge.

Je zegt: "maar wanneer ik het ip-adres (handleiding zegt: 192.168.1.1) intyp om de router te configureren, dan geraak ik niet bij het configuratiescherm van de router!"

Maar wat gebeurd er wel? Time-out?
Fout, de Router moet juist bridge worden. Ben daar niet helemaal zeker van maar de router wordt nu gebypassed omdat de DHCP server van de kabel modem voorrang krijgt. Doel is dus om 1 DHCP server uit te zetten en kijken of de config pagina's van de router wel bereikbaar zijn.

[ Voor 16% gewijzigd door Diederik op 07-08-2006 10:16 ]

Invoegen doe je zo!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:50

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

je bespaart jezelf een hoop elende door gewoon een kabel router te kopen inplaats van deze. dit modem is geschikt voor adsl en niet gemaakt om je kabel verbinding te delen.
volgens mij werkt de dhcp ook namelijk alleen maar met de dsl poort maar hier kan ik me natuurlijk in vergissen ;)

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg inderdaad een Timeout!

Hoe kan ik ervoor zorgen dat deze zich als router wil gedragen of is dit niet mogelijk?

• vegterb

vegterb

[ZzZ]Vighter

_Diederik schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 10:14:
[...]

Fout, de Router moet juist bridge worden.
(Edit ff, staat iets netter :P)

De router moet het internet toch verdelen over de 4 poorten en zelf fungeren als DHCP server? Hij stuurt nu toch gewoon het IP-adres van je internetverbinding door naar je pc? Dat lijkt me dus niet de bedoeling!
_Diederik schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 10:14:
[...]

Fout, de Router moet juist bridge worden. Ben daar niet helemaal zeker van maar de router wordt nu gebypassed omdat de DHCP server van de kabel modem voorrang krijgt. Doel is dus om 1 DHCP server uit te zetten en kijken of de config pagina's van de router wel bereikbaar zijn.
Kabelmodem heeft blijkbaar geen DHCP-server of staat uit. Je Linksys stuurt dit signaal gewoon door. Dus mijn idee; zet je netwerkinstellingen even op handmatig.

[ Voor 41% gewijzigd door vegterb op 07-08-2006 10:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik kan idd misschien een andere kopen, maar als het met deze kan zou ik het wel graag proberen. Kan het niet, dan kan'k hem misschien beter verkopen en een andere kopen.

• Diederik
  • Niet online
Hubert schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 10:15:
je bespaart jezelf een hoop elende door gewoon een kabel router te kopen inplaats van deze. dit modem is geschikt voor adsl en niet gemaakt om je kabel verbinding te delen.
volgens mij werkt de dhcp ook namelijk alleen maar met de dsl poort maar hier kan ik me natuurlijk in vergissen ;)
Hoeft niet, als je een externe modem gebruikt kan de de modem in de router gewoon uitzetten.

Invoegen doe je zo!

• Sicko
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-02 15:09
waarschijnlijk werkt de kabelmodem alleen als bridge, dus krijgt de pc een extern ip wat niet overeenkomst met de 192.168.x.x reeks.

Als je alleen die router wilt configureren kun je handmatig het ip veranderen in de range van 192.168.1.x
dus 192.168.1.5 ofzo en dan kun je wel de router benaderen.
Maar daarna moet je hem wel weer op automatisch ip-adres verkrijgen zetten om weer te kunnen internetten.

• Diederik
  • Niet online
vegterb schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 10:17:

Kabelmodem heeft blijkbaar geen DHCP-server of staat uit. Je Linksys stuurt dit signaal gewoon door. Dus mijn idee; zet je netwerkinstellingen even op handmatig.
Toch wel, waar komt anders dat 84. adres vandaan?

Invoegen doe je zo!

• vegterb

vegterb

[ZzZ]Vighter

_Diederik schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 10:21:
[...]

Toch wel, waar komt anders dat 84. adres vandaan?
Van je internetprovider. Mijn internet IP begint ook met 84 (Tweakdsl 8)) Ping maar eens naar: 84.192.192.1 zul je zien dat dat een internet IP is.

Kortom, die fungeert nu als DHCP-server en geeft maar 1 adres omdat je maar 1 verbinding hebt, je modem en je router sturen dit direct door naar je PC.

[ Voor 9% gewijzigd door vegterb op 07-08-2006 10:25 ]

• Diederik
  • Niet online
vegterb schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 10:23:
[...]

Van je internetprovider. Mijn internet IP begint ook met 84 (Tweakdsl 8))
Kortom, die fungeert nu als DHCP-server en geeft maar 1 adres omdat je maar 1 verbinding hebt, je modem en je router sturen dit direct door naar je PC.
Dus heeft de kabelmodem wel een DHCP server. Om de communicatie goed te laten gaan moet dus of in de kabelmodem of in de router de DHCP server uit gezet worden.

Invoegen doe je zo!

• vegterb

vegterb

[ZzZ]Vighter

_Diederik schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 10:25:
[...]

Dus heeft de kabelmodem wel een DHCP server. Om de communicatie goed te laten gaan moet dus of in de kabelmodem of in de router de DHCP server uit gezet worden.
Nee, die staat al uit of heeft geen DHCP-server. Want je krijgt het IP niet van je kabelmodem, maar van je internetprovider. Het is hetzelfde principe als je inbelt met een analoog modem.

• Sicko
_Diederik schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 10:25:
[...]

waar baseer jij op dat het modem een DHCP server heeft, dat ip wat hij heeft komt gelijk van Telenet naar zijn pc. Dus waarschijnlijk gaat het delen van de internetverbinding zowieso niet werken. ik weet niet of telenet werkt op PC-naam zoals @home of Mac-adres.

Maar de TS zou gewoon zijn IP adres van de pc ff handmatig moeten aanpassen dan kan hij ff die gateway, die nu alleen als Wireless accesspoint wordt gebruikt, configureren.

Verwijderd

Topicstarter
om eerlijk te zijn begrijp'k nu niet meer zoveel van alles wat hier staat. Ik ken niet zoveel van routers en modems en wat ze doen.

@sicko: hoe kan ik het ip veranderen?

Verwijderd

Topicstarter
Meerdere computers zouden mogelijk moeten zijn. Heb nu nog Telenet Mono, maar de nieuwe abonnementsvorm kan wel 2 pc's aan en kost nog evenveel, zou gewoon eens moeten het abonnement veranderen.

• vegterb

vegterb

[ZzZ]Vighter

Sicko schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 10:30:
[...]

waar baseer jij op dat het modem een DHCP server heeft, dat ip wat hij heeft komt gelijk van Telenet naar zijn pc. Dus waarschijnlijk gaat het delen van de internetverbinding zowieso niet werken. ik weet niet of telenet werkt op PC-naam zoals @home of Mac-adres.

Maar de TS zou gewoon zijn IP adres van de pc ff handmatig moeten aanpassen dan kan hij ff die gateway, die nu alleen als Wireless accesspoint wordt gebruikt, configureren.
Dude! No offense, maar herhalen is ook een vak :D
Verwijderd schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 10:33:
om eerlijk te zijn begrijp'k nu niet meer zoveel van alles wat hier staat. Ik ken niet zoveel van routers en modems en wat ze doen.

Eigenschappen van je netwerkverbinding opvragen (via de 2 computertjes rechtsonderin kun je status bekijken en eigenschappen) daar kun je dubbel klikken op TPC/IP en op handmatig zetten. Dan vul je in:
192.168.1.3
255.255.255.0
192.168.1.1
DNS kun je leeg laten

• Sicko
Verwijderd schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 10:33:

Eigenschappen Netwerk omgeving, dan Eigenschappen van de Lanverbinding. Dan zie je in dat nieuwe schermpje InternetProtocol TCP/IP staan daar kun je ook de eigenschappen van opvragen, en dan kun je handmatig een IP invoeren.
iets in de trand van 192.168.1.5 en subnetmask 255.255.255.0

Maar in plaats van een ander abbonnement om internet op meerdere pc's te krijgen kun je beter kiezen zoals eerder voorgesteld voor een echte Wireless Kabelrouter.

• vegterb

vegterb

[ZzZ]Vighter

Sicko schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 10:39:
[...]

Eigenschappen Netwerk omgeving, dan Eigenschappen van de Lanverbinding. Dan zie je in dat nieuwe schermpje InternetProtocol TCP/IP staan daar kun je ook de eigenschappen van opvragen, en dan kun je handmatig een IP invoeren.
iets in de trand van 192.168.1.5 en subnetmask 255.255.255.0

Maar in plaats van een ander abbonnement om internet op meerdere pc's te krijgen kun je beter kiezen zoals eerder voorgesteld voor een echte Wireless Kabelrouter.
Whaha.. :D
Wij werken zo mooi langs elkaar heen! :*)

• Diederik
  • Niet online
vegterb schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 10:28:
[...]

Nee, die staat al uit of heeft geen DHCP-server. Want je krijgt het IP niet van je kabelmodem, maar van je internetprovider. Het is hetzelfde principe als je inbelt met een analoog modem.
Als dat zo is (heb ik eigenlijk niet aangedacht, sorry) dan kan je de Linksys router inderdaad niet zomaar opnemen in je netwerk.

Invoegen doe je zo!

• Sicko
vegterb schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 10:41:
[...]

Whaha.. :D
Wij werken zo mooi langs elkaar heen! :*)
Ook een kunst :D beter te veel info dan geen info

Verwijderd

offtopic: als je hem GEKREGEN hebt van vrienden vind ik het niet juist moest je hem proberen te VERKOPEN... (tenzij ze ermee instemmen). Ik heb dat namelijk lang geleden zelf voorgehad, en ik was er niet zo blij mee. Die gast heeft nooit nog iets gekregen van me...

Verwijderd

Topicstarter
heb het geprobeerd! Als ik het ip verander, dan vindt hij opeens wel de Gateway, maar als ik via m'n browser ernaar toe wil gaan, lukt het nog altijd niet. In windows kon ik wel enkele dingen van de gateway veranderen, iets over wat mag gebruikt worden via de router: http, ftp, ...

Verwijderd

Topicstarter
ze zeiden zelf: "als het niet lukt, probeer hem dan te verkopen! wij willen hem weg uit huis"
Het lag gewoon in hun weg en ze waren er niets meer mee.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2006 10:53 ]

• Sicko
je kunt het ip adres wel bereiken dmv een ping commando?

Verwijderd

Topicstarter
Nu staat m'n ip terug op automatisch ... en kan nu ook niet pingen naar 192.168.1.1

• Sicko
Verwijderd schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 11:00:
Nu staat m'n ip terug op automatisch ... en kan nu ook niet pingen naar 192.168.1.1
neej dat klopt dat je nu niet kan pingen naar dat adres, dan moet je in dezelfde ip range zitten.
maar als je het ip handmatig hebt ingesteld kun je dan wel pingen naar dat adres? en kun je via telnet er wel bij?

Verwijderd

Topicstarter
heb zojuist terug die ip veranderd en dan kan'k wel pingen naar 192.168.1.1
En via telnet? wat is telnet en hoe doe ik dat?

• Sicko
Verwijderd schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 11:05:
heb zojuist terug die ip veranderd en dan kan'k wel pingen naar 192.168.1.1
En via telnet? wat is telnet en hoe doe ik dat?
waar je het ping commando uitvoert, voer je ipv ping, telnet uit

dus telnet 192.168.1.1

als dat werkt, moet het ook via de browser lukken.

[ Voor 7% gewijzigd door Sicko op 07-08-2006 11:10 ]

Verwijderd

Topicstarter
telnet lukt niet. krijg een bericht dat de doelcomputer actief heeft geweigerd! Waarschijnlijk geen goed nieuws zeker?

• Sicko
Verwijderd schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 11:11:
telnet lukt niet. krijg een bericht dat de doelcomputer actief heeft geweigerd! Waarschijnlijk geen goed nieuws zeker?
kun je misschien de router ff resetten, zo'n linksys heeft volgens mij achterop zo'n klein gaatje zitten met een knopje erin waar een paperclip inpast. En dan moet je die volgens mij ingedrukt houden en daarna de router inschakelen en nog 5tal seconden vasthouden.

[ Voor 4% gewijzigd door Sicko op 07-08-2006 11:15 ]

Verwijderd

Topicstarter
lukt nog altijd niet

• vegterb

vegterb

[ZzZ]Vighter

Het resetten is wel gelukt? Dat weet je 100% zeker?
Je hebt dus wel een verbinding met de router op het moment dat je je IP handmatig insteld. Maar krijgt geen toegang tot de router. En in Internet Explorer vul je gewoon 192.168.1.1 in? En niet bijvoorbeeld: //192.168.1.1 want dat werkt niet. Als je na een harde reset nog niet op de router kunt komen wordt het wel lastig, niet te zeggen onmogelijk.

Van die gene van wie deze router gekregen hebt, werkte daar wel zonder problemen? Hebben ze misschien instellingen veranderd (Die naar default gezet zouden moeten worden op het moment dat je reset). Je verbinding is wel goed? Al andere kabel geprobeerd? Andere poort? Via Wireless kom je er ook niet op? Want die krijgt wel gewoon een IP van de router? (d.w.z. een 192.168.1.x)

Verwijderd

Topicstarter
wireless kan'k niet testen, maar ben bijna zeker dat de reset gelukt was. Router lag aan, op reset geduwd vo lange tijd tot het lampje rood werd en begon te pinken, erna router uit en weer aan en nog efjes blijven induwen

• vegterb

vegterb

[ZzZ]Vighter

Verwijderd schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 11:32:
wireless kan'k niet testen, maar ben bijna zeker dat de reset gelukt was. Router lag aan, op reset geduwd vo lange tijd tot het lampje rood werd en begon te pinken, erna router uit en weer aan en nog efjes blijven induwen
Zou goed moeten zijn, ookal het enige wat je moet doen is 'm 10 sec. ingedrukt houden.
Maar als het dan nog niet lukt. Heb helaas geen ideeën meer, sorry!

Verwijderd

Topicstarter
Die vrienden hebben hem zelf nooit gebruikt, ze hadden hem gekregen via het werk, waar hij 2 weken gebruikt geweest is op een beurs.

• Sicko
Verwijderd schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 11:32:
dan kun je ervan uitgaan dat de reset gelukt is. heel raar dat je er dan nog niet bij kunt.
Is het misschien zo dat je ook de kabelmodem er op dat moment nog in hebt zitten? misschien heeft die wel hetzelfde ip adres als je router.
probeer het eens zonder die kabel erin.. :/
of heb je misschien nog een firewall geinstalleerd die de boel kan blokkeren, of nog erger, norton internet security :X

[ Voor 8% gewijzigd door Sicko op 07-08-2006 11:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
Jammer dat het niet zal werken. Zal hem dan wel nog proberen te verkopen.
'k Vind het wel raar dat de router de verbinding actief verbreekt bij de telnet. Betekent dit dat hij gewoon de instellingen blokkeert?

• Sicko
Sicko schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 11:39:
[...]

dan kun je ervan uitgaan dat de reset gelukt is. heel raar dat je er dan nog niet bij kunt.
Is het misschien zo dat je ook de kabelmodem er op dat moment nog in hebt zitten? misschien heeft die wel hetzelfde ip adres als je router.
probeer het eens zonder die kabel erin.. :/
of heb je misschien nog een firewall geinstalleerd die de boel kan blokkeren, of nog erger, norton internet security :X
ahum.. bovenstaande nog gelezen? ik had ge-edit na jouw reply

Verwijderd

Topicstarter
firewall heb'k niet, en zal de rest nog eens proberen

Verwijderd

Topicstarter
er komt nog altijd hetzelfde bericht dat hij geen verbinding kan maken met de doelcomputer op poort 23 omdat de doelcomputer geweigerd heeft

• Sicko
toch vreemd, de default instelling van dat ding is DHCP server aan. Dus na een reset zou met automatisch ip verkrijgen je toch een goed ip moeten krijgen van die router, en ook gelijk verbinding kunnen maken met 192.168.1.1
Ik zou het verder niet durven zeggen wat het zou kunnen zijn.

• Romke
  • Laatst online: 06-01 19:34

Romke

Dieselhead

Zoals al meerdere keren gezegd in dit topic, deze router is _niet_ geschikt voor kabelinternet, want om een router kabelinternet te laten verdelen over meerdere computers moet je een router hebben met een UTP poort als WAN poort.
Deze router heeft een DSL Modem als WAN poort.

Je zou deze router wel kunnen gebruiken als je kabelmodem een ingebouwde router had, maar dat is in dit geval niet zo.
Je zult dus bijvoorbeeld de WRT54GL moeten hebben om je verbinding te kunnen verdelen.

Die neemt dan je 84.x.x.x adres aan, en geeft je pc's 192.168.1.x adressen, met zichzelf als gateway en DNS, zodat jij op alle pc's kunt internetten.

Met deze router gaat het simpelweg niet werken.

[ Voor 18% gewijzigd door Romke op 08-08-2006 11:44 ]

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.

• Sicko
Anti-XP schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 11:42:
Zoals al meerdere keren gezegd in dit topic, deze router is _niet_ geschikt voor kabelinternet, want om een router kabelinternet te laten verdelen over meerdere computers moet je een router hebben met een UTP poort als WAN poort.
Deze router heeft een DSL Modem als WAN poort.

Je zou deze router wel kunnen gebruiken als je kabelmodem een ingebouwde router had, maar dat is in dit geval niet zo.
Je zult dus bijvoorbeeld de WRT54GL moeten hebben om je verbinding te kunnen verdelen.

Die neemt dan je 84.x.x.x adres aan, en geeft je pc's 192.168.1.x adressen, met zichzelf als gateway en DNS, zodat jij op alle pc's kunt internetten.

Met deze router gaat het simpelweg niet werken.
om alleen de wireless functie te gebruiken en niet de routerfunctie is dit modem prima. Het probleem was alleen dat hij niet in het modem kan komen om hem in te stellen.

• Romke
  • Laatst online: 06-01 19:34

Romke

Dieselhead

Sicko schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 12:29:
[...]

om alleen de wireless functie te gebruiken en niet de routerfunctie is dit modem prima. Het probleem was alleen dat hij niet in het modem kan komen om hem in te stellen.
Hij zit nu met zijn pc aan het internet, maar wil er straks ook met een laptop aan lees ik in de TS?

Je kunt vaak met maar 1 pc aan het internet, dus dan moet je al een router hebben.
Koop gewoon een router, scheelt heel wat gezeik als je straks met je laptop erbij op internet wil.
Is nog eens veiliger ook :)

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.

Verwijderd

Ik zou even hier kijken :
http://www.jacobsen.no/an...s_a_wifi_router_only.html

Misschien helpt dat met je probleem

Verwijderd

Topicstarter
De linksys WAG54g is ondertussen al de deur uit.
Ik zal mij nu gewoon een draadloze router aanschaffen. Zijn er punten waar ik op moet letten of zal de eerste de beste draadloze router volstaan?

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-02 21:06
Ik heb zelf ook de WAG54G, en naar mijn informatie en ervaring is deze router/modem alleen bruikbaar als je van de ingebouwde modem gebruik maakt. Er kan dus geen enkel modem voor deze router zitten, zij het kabel of adsl.
Pagina: 1