Fout in artikel "Discussie over legaliteit online poker..."

Pagina: 1
Acties:

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:01

vooghel

Cunning linguist

Topicstarter
nieuws: Discussie over legaliteit online poker laait op

Einde van de 1e alinea: "...ook een groot aantal afgevaardigden in het Witte Huis is falikant tegen online poker". Afgevaardigden (Congress) zitten in het Capitool; in het Witte Huis zit alleen de president.
:)

Nederlands is makkelijker als je denkt.

• Jan Laros
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-01 16:12

Jan Laros

Aerschtuner

vooghel schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 09:14:
nieuws: Discussie over legaliteit online poker laait op

Einde van de 1e alinea: "...ook een groot aantal afgevaardigden in het Witte Huis is falikant tegen online poker". Afgevaardigden (Congress) zitten in het Capitool; in het Witte Huis zit alleen de president.
:)
Vanwege de update van de Pricewatch kan ik het momenteel niet aanpassen, maar zodra we weer live zijn, ga ik de zin herschrijven. Bedankt :).

• vooghel

vooghel

Cunning linguist

Topicstarter
Ja, leuk die update :| Ik had net alle reacties bij dat bericht gemodereerd, klik op 'Beoordeling versturen', zie ik "Implementatie Pricewatch 1.5; wij zijn terug voor de middag" :(
Typisch geval van slecht timing...

• Jan Laros
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-01 16:12

Jan Laros

Aerschtuner

vooghel schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 10:00:
Ja, leuk die update :| Ik had net alle reacties bij dat bericht gemodereerd, klik op 'Beoordeling versturen', zie ik "Implementatie Pricewatch 1.5; wij zijn terug voor de middag" :(
Typisch geval van slecht timing...
Tjah, er heeft toch echt een duidelijke aankondiging op de FP gestaan dat we er vandaag om 9 uur mee zouden beginnen. Wel jammer van je moderatiewerkzaamheden.

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:12

Onbekend

...

Jan Laros schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 10:09:
[...]

Tjah, er heeft toch echt een duidelijke aankondiging op de FP gestaan dat we er vandaag om 9 uur mee zouden beginnen. Wel jammer van je moderatiewerkzaamheden.
Eerlijk gezien heb ik dat nergens zien staan. Maar ik kijk weleens vaker over dingen heen.

Speel ook Balls Connect en Repeat

• vooghel

vooghel

Cunning linguist

Topicstarter
Jan Laros schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 10:09:
[...]

Ja, was ook gevalletje slechte timing van mezelf :)
Ook onbekend schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 10:32:
[...]

Eerlijk gezien heb ik dat nergens zien staan. Maar ik kijk weleens vaker over dingen heen.
plan: Pricewatch 1.5-upgrade maandag 07/08
Maar zo te zien zijn ze alweer klaar :).

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:12

Onbekend

...

Ik heb het gevonden waarom ik dat niet opgemerkt heb.
Als ik http://tweakers.net/ bezoek, bekijk ik alleen de headlines van die dag (en dag daarvoor). Ik gebruik hierbij de scrolbar niet en kom dus nooit onderaan bij de Tweakers.net crew .plans. Zodoende wist ik dat niet.

Speel ook Balls Connect en Repeat

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ook onbekend schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 11:07:
Ik heb het gevonden waarom ik dat niet opgemerkt heb.
Als ik http://tweakers.net/ bezoek, bekijk ik alleen de headlines van die dag (en dag daarvoor). Ik gebruik hierbij de scrolbar niet en kom dus nooit onderaan bij de Tweakers.net crew .plans. Zodoende wist ik dat niet.
offtopic:
Een leermoment dus :P

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Pagina: 1