X1900XT(X) met d-sub aansluiting?

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• jacobvdm
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-10-2021
Waar ik ook zoek, ik kan geen X1900XT vinden met een d-sub aansluiting, wat ik raar vind, aangezien zeker grote TFTs nog vaak moeite hebben met games (input lag, tearing, ghosting, artefacts etc., zeker op 6-bit+2-bit dithering panelen), en ik mijn 22" CRT nog zeker een jaartje wil houden (tot er een 23/24" TFT is zonder alle huidige problemen/compromisen). Helaas begint m'n 6800GT toch al wel verouderd te raken in nieuwe games, en was ik al een tijd van plan om een x1900 van ati te kopen, maar zoals het nu lijkt kan ik beter sparen voor een x1900xt én een LCD scherm :/ Zijn er dan echt geen high-end kaarten met d-sub?

edit: bedankt, dat ik daar niet aan had gedacht 8)7 |:(

[ Voor 4% gewijzigd door jacobvdm op 07-08-2006 08:17 ]

Verwijderd

Ik weet bijna zeker dat bij dual-dvi kaarten een verloopsterkkertje zit van DVI-I naar D-Sub hoor ;)

Verwijderd

jup, bij mijn x1900 zaten zelfs twee verloopjes (sapphire)

Verwijderd

Verloopjes werken prima inderdaad, maar waarom geef je aan dat grote TFT's problemen hebben ? Ik heb de 30" Dell gekocht en heb echt helemaal nergens last van.. Zeker geen bleeding, ghosting of iets anders.. En ik ben na mijn idee best kritisch op zulk soort dingen.

• jacobvdm
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-10-2021
Ah, daar heb ik niet bij stil gestaan :o , bedankt!

@70737R; verreweg de meeste grote (23+) schermen hebben problemen op dit moment, gelukkig voor jou hebben de meeste 3007WFPs S-IPS panelen, ipv die S-PVA panelen in de 2407WFP, welke voor de meeste problemen zorgen (vooral banding en input lag). Als ik 't geld had zou ik er een halen hoor, die 3007 ;) Maargoed, m'n huidige monitor doet 't prima (alleen geen widescreen).

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:07

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

CRT is gewoon nog hartstikke prima. Ik zie voor mezelf ook geen enkele reden om over te stappen. Eigenlijk zie ik persoonlijk alleen maar nadelen, maar dat verschilt voor ieder.

Wat betreft je D-Sub aansluitingen, er worden verloopjes bij de kaart gelevert zoals andere tweakers ook al aangeven :)

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:38

sapphire

Die-hard pruts0r

Nouja....als je meer ruimte em minder stroom verbruik als nadeel ziet dan geek k je gelijk ;)

Gabriël AM5

Verwijderd

cybersteef schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 10:45:
CRT is gewoon nog hartstikke prima. Ik zie voor mezelf ook geen enkele reden om over te stappen. Eigenlijk zie ik persoonlijk alleen maar nadelen, maar dat verschilt voor ieder.

Wat betreft je D-Sub aansluitingen, er worden verloopjes bij de kaart gelevert zoals andere tweakers ook al aangeven :)
Nou dan heb je vast nog niet op een 19" DVI monitor je games gespeeld 8)7 , dat is toch wel heel wat anders dan een CRT met analoge aansluiting. _/-\o_ . Heb je al bijna geen AA meer nodig.

• Puppetmaster
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:10
Verwijderd schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 21:37:
[...]

Nou dan heb je vast nog niet op een 19" DVI monitor je games gespeeld 8)7 , dat is toch wel heel wat anders dan een CRT met analoge aansluiting. _/-\o_ . Heb je al bijna geen AA meer nodig.
mwoa, als je een standaard 19" TFT bedoeld, met DVI of niet, hebben die doorgaans een reso van 1280x1024, das niet echt superhoog en kan imo dus nog wel AA gebruiken :)

It seems that males are allowed to exist after all, because they help females get rid of deleterious mutations...

Pagina: 1