Toon posts:

Ervaring Acer 3025wlmi

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
anderhalve maand geleden heb ik een Acer 3025wlmi laptop gekocht.

Sempron 3300+
2,0 ghz
1024mb ram
100gb
ATI Radeon Mobility X700 256mb vast
DVD duallayer brander etc.
15,4" CrystalBright breedbeeld scherm

Dit alles kostte mij €961 bij de It's

nu lees ik echter op forums dat acer kut zou zijn qua service en kwaliteit

service nog geen ervaring mee, maar goed ook :9

kwaliteit: super, draait Doom3,PREY,oblivion e.d. games op 1024,768 shadows on,texture en alle andere denkbare detaillevels volop open perfect,terwijl WMP msn, en nog wat apps draaien.
Redelijke prestatie voor een laptop uit deze prijsklasse.

Nou de vraag of hij 1 week na het verstrijken van de garantie spontaan ontploft, of is het gewoon een goeie koop?:)

Daarbij vraag ik me ook meteen af waarom de Acer 3025wlmi ook vaak word verkocht met ongeveer de helft qua Video en ram geheugen en 80 gb hdd, voor bijna dezelfde prijs, onder dezelfde naam.

aan mensen die ervaring met acer hebben, liefst dit model:top of flop?

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Welkom op GoT :w

Ik heb nog nooit gehoord van laptops die spontaan ontploffen, afgezien van een paar zeer zeldzame gevallen waarbij er met explosieven werd gespeeld. Verder is 'kutkwaliteit' behoorlijk subjectief.
Acer is een vooraanstaande laptopfabrikant met doorgaans zeer tevreden klanten.

Dat de hardware kan verschillen heeft te maken met het feit dat men de consument soms meer geeft dan waar hij voor betaalt. Als het ene onderdeel even niet op voorraad is wordt er een ander (beter) onderdeel voor in de plaats gezet zodat er in ieder geval geleverd kan worden.

Je zou eens een kijkje kunnen nemen in Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed?
In de Tweakers.net Productsurvey is nog geen ervaring met deze specifieke laptop gedeeld, maar wel aangaande andere modellen.

[ Voor 23% gewijzigd door Rone op 07-08-2006 03:09 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:59

rg-mohwa

Phoe Hé

Ik heb nog nooit gehoord van laptops die spontaan ontploffen, afgezien van een paar zeer zeldzame gevallen waarbij er met explosieven werd gespeeld. .
Nooit van dell gehoord ? B)