Toon posts:

philips dfr9000

Pagina: 1
Acties:
  • 129 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Heeft er iemand enige ervaring met de philips dfr 9000? En zo ja wat zijn de bevindingen? Ik ben van plan om de dfr9000 aan te schaffen samen met de harman kardon hkts 7 of 8 speakerset. Heeft iemand toevallig dezelfde combinatie thuis staan? Zo ja, ben je tevreden over de combi of raad je mij iets anders aan?

Thanks alvast

• PBloem
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 00:59:
Hi,

Heeft er iemand enige ervaring met de philips dfr 9000? En zo ja wat zijn de bevindingen? Ik ben van plan om de dfr9000 aan te schaffen samen met de harman kardon hkts 7 of 8 speakerset. Heeft iemand toevallig dezelfde combinatie thuis staan? Zo ja, ben je tevreden over de combi of raad je mij iets anders aan?

Thanks alvast
Ik heb de DFR9000 hier staan , tot op heden niets de klagen over deze versterker/reciver
ik heb nou alleen nog 2 front speakers van JBL aangesloten (LX4). de overige speakers moeten nog komen.
Het de enige dingen die me een beetje irriteren aan deze versterker is het getik in audio signaal als je met de HD recorder (DVDR7300) bijvoorbeeld een hoofdstuk skipt als je een DVD afspeelt via HMDI en tot op nu toe krijg ik het niet voorelkaar om het signaal op 720P/1080I in te stellen.
De versterker staat ingesteld met upscaling. maar zodra je via HMDI een signaal krijgt van de recorder gaat hij terug naar 576P. ga je in het menu van de versterker krijg je wel een 720P/1080I beeld.
de tv die ik er voor gebruik is de 32pf9976.

Qua geluid valt me het nog niets tegen . sourround heb ik nog niet goed kunnen testen maar ik denk niet dat daar iets mis mee zal zijn.
De versterker heeft een flixibele opzet. Je kan makkelijk verschillende inputs combineren en instellen.

Het menu is duidelijk en overzichtelijk ingedeeld en je kan alles ook instellen zonder een TV. de kleine displays op de versterker geven ook alles weer. Het Min puntje van die displays is dat ze niet op grote afstand goed leesbaar zijn.