Formulier probleem

Pagina: 1
Acties:

• Gray|IA
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-06-2021

Gray|IA

geen ondertitel

Topicstarter
Als ik naar de site www.conrad.be ga en ik wil een account aanmaken krijg ik steeds dit bericht.
http://users.skynet.be/fa529119/conradbrol.JPG

Conrad is al enkele dagen ingelicht maarja, ik verwacht pas antwoordt binne enkele weken,
het gekke is namelijk dat het enkel bij mij voorkomt...
Ik heb echt alles al geprobeert, temp internet files gewist, coockies gewist, met firefox geprobeert, antivirus afgezet, hitmanpro gedeinstalleerd, ipaddress vernieuwd, niks helpt...

Het gaat om het formulier dat verschijnt wanneer je bovenaan op `nog geen inlog?` klikt. na het 2de formulier krijg ik bovenstaande scherm.

Mijn vraag is dus, weet iemand miss de opplossing hiervoor?
of kan iemand mijn persoonlijke gegevens invullen (ik stuur je ze wel door via pm) en zo mijn account aanmaken?

THX! _/-\o_

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Werkt het alleen op jouw PC niet? Dus op een andere wel? Waarom maak je daar dan niet effe die account aan? En als het op een andere niet werkt, zal het bij ons ook wel niet werken ;)

Edit: Effe geprobeerd op conrad.be. Hier lukt het wel...
Nou, dan DM me je gegevens effe, maak ik je account wel aan... hoewel ik hier normaliter niet aan mee zou werken zie ik ook niet wat het probleem bij conrad zou (kunnen) zijn dat dit veroorzaakt.

Eventueel al eens FireFox / Opera geprobeerd? Check
Eventuele firewall / virusscanner (tijdelijk) uitgeschakeld? Check
Temp files gewist / cookies gecleared? Check

Tja...

[ Voor 68% gewijzigd door RobIII op 06-08-2006 23:55 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Gray|IA

Gray|IA

geen ondertitel

Topicstarter
Ik heb hier 2 pc met ongeveer dezelfde configuratie, en daar werkt het allebei niet op.
Blijkbaar ben ik de enige op de wereld waar het niet werkt. 8)7 want krijg steeds reacties van `bij mij werkt het wel` :|

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Gray|IA schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 23:49:
Ik heb hier 2 pc met ongeveer dezelfde configuratie, en daar werkt het allebei niet op.
Blijkbaar ben ik de enige op de wereld waar het niet werkt. 8)7 want krijg steeds reacties van `bij mij werkt het wel` :|
Het probleem zou eventueel bij je provider kunnen liggen (transparent proxies ofzo wellicht), maar anders snap ik het ook niet zo 1 2 3.

OF ...

Of die site gaat over z'n nek van bepaalde gegevens die je invult (zoals wellicht "gekke tekens" in je mailadres ofzo...)

edit:

Aangemaakt voor TS. Met de gegevens die ik kreeg van TS werkt het iig wél...
Vreemd.... 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door RobIII op 06-08-2006 23:55 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Over mij

• Gray|IA

Gray|IA

geen ondertitel

Topicstarter
Ik heb je men gegevens doorgestuurd via dm ;)

Had al eens geprobeert met een anonieme ip,maar nog steeds hetzelfde probleem :'(

[ Voor 48% gewijzigd door Gray|IA op 06-08-2006 23:58 ]

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Gray|IA schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 23:57:
Ik heb je men gegevens doorgestuurd via dm ;)

Had al eens geprobeert met een anonieme ip,maar nog steeds hetzelfde probleem :'(
Ik heb je account toch al aangemaakt? Kun je nu (nog) niet inloggen? Nog geen mail gehad van conrad?

Over mij

• Gray|IA

Gray|IA

geen ondertitel

Topicstarter
Jep net de mail binnegekregen, heel erg bedankt! _/-\o_
Ik hoop dat ik er nu nog in slaag om ook iets besteld te krijgen :+
Pagina: 1