Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.
Even een paar vraagjes om wat meer duidelijkheid te krijgen:
- Gebruik je het scherm van de powerbook tegelijk met die van het cinema display?
- Hoe probeer je hem in de sluimerstand te krijgen? Via het appeltje > sluimer of klap je het scherm dicht?
- Gaat ie wel in de sluimerstand als het scherm uit staat? (wel nog aangekoppeld)
- Gebruik je het scherm van de powerbook tegelijk met die van het cinema display?
- Hoe probeer je hem in de sluimerstand te krijgen? Via het appeltje > sluimer of klap je het scherm dicht?
- Gaat ie wel in de sluimerstand als het scherm uit staat? (wel nog aangekoppeld)
[ Voor 3% gewijzigd door MortalPiso op 07-08-2006 08:45 ]
- Nee, ik gebruik alleen het cinema displayMortalPiso schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 08:44:
Even een paar vraagjes om wat meer duidelijkheid te krijgen:
- Via sleep, de Powerbook heb ik dichtgeklapt als 'ie aan m'n cinema display hangt
- Moet ik even proberen, laat ik je weten.
Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.
Ook als het scherm uitstaat gaat 'ie niet in slaapstand. Het is nu nog mooier geworden, als ik het scherm van m'n Powerbook niet open heb staan krijg ik geen beeld op m'n Cinema Display, klap ik dat ding open dan heb ik beeld (en ook op m'n Powerbook)....
Ik heb het ook wel eens met mijn G5, maar na een reboot werkt sleep altijd weer. Dat al geprobeerd?
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Net geprobeerd, helaas geen verandering.breinonline schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 17:53:
Ik heb het ook wel eens met mijn G5, maar na een reboot werkt sleep altijd weer. Dat al geprobeerd?
wat heb je er zoal aan USB apparaten aanhangen? Als ik mijn cardreader aan mijn Mac laat hangen wil hij ook niet slapen.
Launching containers into space
Pagina: 1