Verwijderd
is dit mogelijk heb overal gezocht maar kan geen mogelijkheid vinden waar ik dit kan doen.
Maar aangezien het nog steeds niet gedaan is, raad ik je aan zelf ook zo'n topic als dit te openen "[nickchange] $oudenick > $nieuwenick" als titel, met daarin even netjes uitgelegd waarom. Post het alleen wel als je het op het forum veranderd wil in LA, en als je dat op de frontpage wilt, in FA.
Edit// Allemaal niet dus.
[ Voor 52% gewijzigd door TheZeroorez op 07-08-2006 21:05 ]
Verder ben je op de FP net twee maanden geregged en op het forum nog een paar weken minder. We staan eens per anderhalf jaar een nieuwe nick toe, dus je zal moeten wachten tot iemand van het Doktersteam hier een besluit over neemt.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Verwijderd
ik weet niet wat geregged en PM betekent maar volgens mij heb ik niet de regels overtreden op de fora hoor.
ben pas net een maandje in aanraking met tweakers.net...
neem mij alstublieft niet kwalijk
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2006 10:40 ]
"Geregged" is een soort afkorting voor "geregistreerd"Verwijderd schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 10:34:
sorrysorrysorry
ik weet niet wat geregged betekent maar volgens mij heb ik niet de regels overtreden op de fora hoor
ben pas net een maandje in aanraking met tweakers...
En zoals ze hierboven zeggen: Je had dan iets beter na moeten denken toen je je naam wilde.
Eens per anderhalf jaar mag je je naam laten veranderen óf je moet er een hele goede reden voor hebben.
Dus ik denk dat je maar even aan DesperategameR moet wennen
(Tenzij je dus een goede reden hebt
PS. En dubbele registraties mogen niet, ik zeg het maar even
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Geregged = geregistreerd. Dus de datum dat je je hebt aangemeldt op GoT/Tweakers.net.Verwijderd schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 10:34:
sorrysorrysorry
ik weet niet wat geregged betekent maar volgens mij heb ik niet de regels overtreden op de fora hoor
ben pas net een maandje in aanraking met tweakers...
Ikke = spuit 11
[ Voor 3% gewijzigd door FlipFluitketel op 08-08-2006 10:41 ]
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!