Ik heb onlangs een 7800GS gekocht en deze geïnstaleerd. Hiervoor heb ik eerst geformateerd en een herinstalatie van Windows gedaan. Sindsdien heb ik een probleem, ik weet niet voor 100 % zeker dat dit aan mijn videokaart ligt, daarvoor ook dit topic.
Het probleem is dat soms, geheel onvoorspelbaar, mijn scherm zwart wordt en mijn geluid blijft hangen. Nu gebeurd dit alleen als ik een spel speel of als ik 3dMark run o.i.d. Maar zoals ik zei is het geheel onvoorspelbaar, gezien ik de ene keer een spel 3 dagen kan laten draaien voordat hij uitvalt en de andere keer valt het ding binnen 10min uit. Weet iemand wat er aan de hand kan zijn?
Specs:
Proc: Intel Pentium 4, 3ghz.
Geheugen: 1gig 400mhz
Vidkaart: EVGA 7800GS CO Edition
M0b0: Asus P4P800e Deluxe
Voeding: Zalman, ZM400B-APS (ook nieuw)
Edit: Ik heb zowel de bijgeleverde drivers als de nieuwste drivers al geprobeerd.
Het probleem is dat soms, geheel onvoorspelbaar, mijn scherm zwart wordt en mijn geluid blijft hangen. Nu gebeurd dit alleen als ik een spel speel of als ik 3dMark run o.i.d. Maar zoals ik zei is het geheel onvoorspelbaar, gezien ik de ene keer een spel 3 dagen kan laten draaien voordat hij uitvalt en de andere keer valt het ding binnen 10min uit. Weet iemand wat er aan de hand kan zijn?
Specs:
Proc: Intel Pentium 4, 3ghz.
Geheugen: 1gig 400mhz
Vidkaart: EVGA 7800GS CO Edition
M0b0: Asus P4P800e Deluxe
Voeding: Zalman, ZM400B-APS (ook nieuw)
Edit: Ik heb zowel de bijgeleverde drivers als de nieuwste drivers al geprobeerd.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2006 23:37 ]