Formulier probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• Gray|IA
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-06-2021

Gray|IA

geen ondertitel

Topicstarter
Als ik naar de site www.conrad.be ga en ik wil een account aanmaken krijg ik steeds dit bericht.
http://users.skynet.be/fa529119/conradbrol.JPG

conrad is al enkele dagen ingelicht maarja, ik verwacht pas antwoordt binne enkele weken,
het gekke is nl. dat het enkel bij mij voorkomt... |:(
Ik heb echt alles al geprobeert, temp internet files gewist, coockies gewist, met firefox geprobeert, antivirus afgezet, hitmanpro gedeinstalleerd. niks helpt...

Het gaat om het formulier dat verschijnt wanneer je bovenaan op `nog geen inlog?` klikt. na het 2de formulier krijg ik bovenstaande scherm.

Mijn vraag is dus, weet iemand miss de opplossing hiervoor? of kan iemand mijn persoonlijke gegevens invullen (ik stuur je ze wel door via pm) en zo mijn account aanmaken?

THX! _/-\o_

• MBV
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-02 21:42

MBV

bij mij doet hij het gewoon, in Firefox zelfs :+ Ik denk dat je iets raars hebt ingevuld in je gegevens, speciale tekens ofzo.

offtopic:
belgen waren toch altijd van die goede spellers? :P

• Gray|IA
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-06-2021

Gray|IA

geen ondertitel

Topicstarter
Nee, hoewel ik op een hoge resolutie werk en bijna blind ben, kan ik nog net het verschil tss punten en kommas onderscheiden ;) Je krijgt trouwens een rode waarschuwing als je iets in je gegevens invuld dat niet klopt.
Ik denk dat het eerder iets met SSL moet te maken hebben...

Maargoed, zou iemand is willen proberen met mijn gegevens, dat stuur ik je ze door via pm ;)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:55

crisp

Devver

Pixelated

Dit forum is niet helemaal bedoelt voor dit soort vragen, het gaat hier echt over webdesign en clientside programmeren en dat vind ik in je vraag niet terug ;)

Ik vermoed toch een clientside software probleem, dus je zou het eens in Client Software Algemeen kunnen proberen of anders even contact opnemen met conrad - wellicht hebben zij vaker mensen met dit probleem gehad en kunnen zij je gerichter verder helpen...

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.