hier zou een slimme opmerking kunnen staan
maar die staat er niet
Verwijderd
Volgends mij ondersteunt de option geen tabs, dit kan je misschien oplossen met . Dit laten opbouwen met javascript of dmv php/asp.
Pseudo:
De mooiste oplossing is denk ik serverside, al kan je natuurlijk nooit 100% zeker zijn dat het "recht" uit komt. Een letter O is veel breder dan de i. Dan zou je adhv letterbreedte (pixels) het aantal spaties kunnen gaan berekenen, en het op die manier opvangen.
Ik denk dat het makkelijker is om voor de text-only browsers een dropdown te maken met <select> en <option>. Deze te verwijderen met javascript en dan een DHTML dropdown tekenen waar je het 100% zeker "recht" kan krijgen.
Pseudo:
code:
1
2
3
4
5
6
7
| namen = array(piet snot,sjaak afhaak,jan janssen)
standaard_afstand = 10
langste_naam_lengte = get_langste_naam_van_array(namen)
foreach(namen as huidige_naam) {
spaties_na_naam = langste_naam_lengte - huidige_naam.lengte
zet_object.value = huidige_naam + repeat(' ' , spaties_na_naam) + repeat(' ' , standaard_afstand )
} |
De mooiste oplossing is denk ik serverside, al kan je natuurlijk nooit 100% zeker zijn dat het "recht" uit komt. Een letter O is veel breder dan de i. Dan zou je adhv letterbreedte (pixels) het aantal spaties kunnen gaan berekenen, en het op die manier opvangen.
Ik denk dat het makkelijker is om voor de text-only browsers een dropdown te maken met <select> en <option>. Deze te verwijderen met javascript en dan een DHTML dropdown tekenen waar je het 100% zeker "recht" kan krijgen.
Verwijderd
Verwijderd schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 23:13:
Cascading Stylesheet:
1
2
3
| select { font-family:monospace; } |