[XP] Windows XP wel de extra geen updates

Pagina: 1
Acties:

• M@rijn
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-03 09:30
Ik heb Windows XP weer eens vers geinstalleerd echter doet hij op de 1 of andere manier niets updaten, zo gaat het installeren van Service Pack 2 niet maar kan ik wel weer de "extra's" van hun website downloaden, dmv die validation. Mijn key is legaal maar updaten doet hij dus niet....

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
waar loopt sp2 op vast dan :?

A wise man's life is based around fuck you

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Geeft de vallidatie ook aan dat je key ook daadwerkelijk als legaal wordt gezien? Je kunt hem wel netjes gekocht hebben, maar dan nog kan de key "per ongelijk" als illegaal worden bestempeld. In dat geval moet je contact met je leverenacier opnemen, tenminste als het om een OEM licentie gaat. Met een retail versie kun je gewoon bij Microsoft terecht.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:36
_Dune_ schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 21:48:
Geeft de vallidatie ook aan dat je key ook daadwerkelijk als legaal wordt gezien? Je kunt hem wel netjes gekocht hebben, maar dan nog kan de key "per ongelijk" als illegaal worden bestempeld. In dat geval moet je contact met je leverenacier opnemen, tenminste als het om een OEM licentie gaat. Met een retail versie kun je gewoon bij Microsoft terecht.
Anders kan je niet downloaden he...

TS: probeer SP2 eens te downloaden als exe en dan vanaf je pc te installeren? Wat voor foutmelding krijg je dan?

• M@rijn
SP2 loopt van bij het checken van de serial.

Mij lijkt dat je geen extra's van de microsoft site kan downloaden als je geen gevalideerde windows XP licentie hebt.

• Zwelgje

• M@rijn
Jup, ik kan gewoon op validate now! klikken en dat geeft ie aan dat het succesvol is gelukt. SP2 heb ik al als losse exe gedownload en geinstalleerd.

• Zwelgje
Product IDs that matches one of the following (where X is any numeric value): XXXXX-640-0000356-23 XXX or XXXXX-640-2001765-23 XXX will be blocked from installing the service pack as they were blocked from Service Pack 1

heb je zon key toevallig :? mischien dat het online validatieprocess een andere lijst heeft als die in sp2 zit (met mischien wel een onterechte block van key's)

• MoiZie
M@rijn schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 22:00:
Jup, ik kan gewoon op validate now! klikken en dat geeft ie aan dat het succesvol is gelukt. SP2 heb ik al als losse exe gedownload en geinstalleerd.
Geinstalleerd? Geprobeerd lijkt me? Anders is het nutteloos om het nog een keer te doen 8)7 Heb je de goeie taalversie te pakken? Of ehm... Geen corrupte download?

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

MoiZie schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 21:51:
[...]

Anders kan je niet downloaden he...

TS: probeer SP2 eens te downloaden als exe en dan vanaf je pc te installeren? Wat voor foutmelding krijg je dan?
Je kunt weldegelijk downloaden, maar je krijgt alleen de critische update's binnen, welke beveilings lekken dicht.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• MoiZie
_Dune_ schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 22:18:
[...]

Je kunt weldegelijk downloaden, maar je krijgt alleen de critische update's binnen, welke beveilings lekken dicht.
Geeft de vallidatie ook aan dat je key ook daadwerkelijk als legaal wordt gezien?
Daar had ik het over ;) En als hij software die een validation nodig heeft kan downloaden, betekent dat dus dat de validation lukt ;). Kritische updates hebben namelijk geen validation nodig.
Pagina: 1