Ik heb Windows XP weer eens vers geinstalleerd echter doet hij op de 1 of andere manier niets updaten, zo gaat het installeren van Service Pack 2 niet maar kan ik wel weer de "extra's" van hun website downloaden, dmv die validation. Mijn key is legaal maar updaten doet hij dus niet....
waar loopt sp2 op vast dan
A wise man's life is based around fuck you
Geeft de vallidatie ook aan dat je key ook daadwerkelijk als legaal wordt gezien? Je kunt hem wel netjes gekocht hebben, maar dan nog kan de key "per ongelijk" als illegaal worden bestempeld. In dat geval moet je contact met je leverenacier opnemen, tenminste als het om een OEM licentie gaat. Met een retail versie kun je gewoon bij Microsoft terecht.
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Anders kan je niet downloaden he..._Dune_ schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 21:48:
Geeft de vallidatie ook aan dat je key ook daadwerkelijk als legaal wordt gezien? Je kunt hem wel netjes gekocht hebben, maar dan nog kan de key "per ongelijk" als illegaal worden bestempeld. In dat geval moet je contact met je leverenacier opnemen, tenminste als het om een OEM licentie gaat. Met een retail versie kun je gewoon bij Microsoft terecht.
TS: probeer SP2 eens te downloaden als exe en dan vanaf je pc te installeren? Wat voor foutmelding krijg je dan?
SP2 loopt van bij het checken van de serial.
Mij lijkt dat je geen extra's van de microsoft site kan downloaden als je geen gevalideerde windows XP licentie hebt.
Mij lijkt dat je geen extra's van de microsoft site kan downloaden als je geen gevalideerde windows XP licentie hebt.
dus dit: http://www.microsoft.com/genuine/downloads/whyValidate.aspx gaat gewoon goed
Jup, ik kan gewoon op validate now! klikken en dat geeft ie aan dat het succesvol is gelukt. SP2 heb ik al als losse exe gedownload en geinstalleerd.
Product IDs that matches one of the following (where X is any numeric value): XXXXX-640-0000356-23 XXX or XXXXX-640-2001765-23 XXX will be blocked from installing the service pack as they were blocked from Service Pack 1
heb je zon key toevallig
mischien dat het online validatieprocess een andere lijst heeft als die in sp2 zit (met mischien wel een onterechte block van key's)
heb je zon key toevallig
Geinstalleerd? Geprobeerd lijkt me? Anders is het nutteloos om het nog een keer te doenM@rijn schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 22:00:
Jup, ik kan gewoon op validate now! klikken en dat geeft ie aan dat het succesvol is gelukt. SP2 heb ik al als losse exe gedownload en geinstalleerd.
Je kunt weldegelijk downloaden, maar je krijgt alleen de critische update's binnen, welke beveilings lekken dicht.MoiZie schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 21:51:
[...]
Anders kan je niet downloaden he...
TS: probeer SP2 eens te downloaden als exe en dan vanaf je pc te installeren? Wat voor foutmelding krijg je dan?
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
_Dune_ schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 22:18:
[...]
Je kunt weldegelijk downloaden, maar je krijgt alleen de critische update's binnen, welke beveilings lekken dicht.
Daar had ik het overGeeft de vallidatie ook aan dat je key ook daadwerkelijk als legaal wordt gezien?
Pagina: 1