Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Met [website] slaapend rijk worden?

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Waarschijnlijk is dit iets wat toch niet werkt maar ik kwam via google adsense deze site tegen:
*spam*
Ze beweren dat je door 50 euro te verdienen 1000den euros kunt verdienen d.m.v. het verkopen van spullen ofzo.
Zijn er mensen die dit kennen, en die meer uitleg kunnen geven als ze er (volgens de site) echt slaapend rijk mee worden?
Ik heb me voor de grap ingeschreven en ontvang nu email's over boeken verkopen via ebay. MAar ik snap er niet zo veel van.

• Jaeger
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-04-2020
Alsjeblieft zeg, dit geloof je zelf toch niet 8)7

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-11 23:23
was dat maar waar ik haat werken.

Verwijderd

Werkt echt. Voor €50,00 vertel ik hoe. :Y

Verwijderd

Topicstarter
Dacht ik al. Het is wel vaag. Je moet ebooks verkopen ofzo :S
Wat je tegenwoordig allemaal wel niet vind op Google Adsense.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:35
Als jij goed kan verkopen en mensen dingen kan aansmeren die zie niet willen hebben en niet nodig hebben ja dan kan je er geld mee verdienen ja, maar niet tijdens je nachtrust.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Na ontvangst van je inschrijving zal je meteen het eerste deel ontvangen en te weten komen hoe ik mensen op een zeer eenvoudige manier enkele honderde euro's per dag kan laten verdienen
En even 50 euro oid overmaken.... :P Zo wordt je slapend rijk ja!

Verwijderd

Topicstarter
haha :z :z :7 *O* <+:) -O-

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2006 21:02 ]

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:26

ralpje

Deugpopje

If it sounds to good to be true..... :)

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

• Roenie
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Hoe vaker iemand zegt dat hij of zij de waarheid spreekt, des te minder spreekt die persoon de waarheid.

Volgens mij is dit een tijdje geleden al eens langsgekomen, maar dan met een Engelstalige site.

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:52
Hier gaat een slot op, omdat TS blijkbaar alle mysteries al ontrafeld heeft en er voor de rest onzin gepost wordt.

De slechte posts zullen nader bekeken worden en waar nodig gesanctioneerd. In WI verwachten dat er serieus en inhoudelijk gereageerd wordt.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.