Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Een [bijna] kostenloze voicemail... de oplossing

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Lees net dit artikel...

Helemaal geen gek idee om een "vaste" voicemail in te bouwen op de mobiele telefoon zelf...
Alle ontvangen gesprekken zijn toch gratis en alleen als je mobiel uitstaat of geen dekking heeft heb je de voicemail van de netwerkprovider echt nodig.

Of bestaat zoeits al?

Het is redelijk machtsmisbruik dat we van de netwerkaanbieders afhankelijk gemaakt worden voor deze kosten, terwijl het technisch toch echt niet zo moeilijk moet zijn.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-11 13:02

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Volgens mij heeft Sony dit al eens in zijn toestellen gehad. De Z5 of de J5 dacht ik

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Giox schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 20:16:
Volgens mij heeft Sony dit al eens in zijn toestellen gehad. De Z5 of de J5 dacht ik
Idd, volgens mij was er nog eentje uit japan die dit had. Echter zullen de providers aandringen dat zit het er niet in bouwen. Anders zou het idee wel uitgebreidt zijn :)

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-11 13:44
Er zijn ook aanbiederes die geen kosten in rekening brengen voor voicemail.. (Telfort)

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-11 13:02

Ginz

Trek Superfly 5 powered

En als je een Symbian toestel hebt, dan kan je natuurlijk vast wel ergens een programma te downen waarmee je het op je telefoon kan installeren. Dat was in ieder geval het geval bij mijn P800

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

Topicstarter
@ Giox: Heb je daar een linkje naar?

• Frunnik
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-04 11:20
]-[Skinlab]-[ schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 20:18:
Er zijn ook aanbiederes die geen kosten in rekening brengen voor voicemail.. (Telfort)
Voor niets gaat de zon op!

Bij telfort betaal je uit je bundel, als iemand anders je voicemail inspreekt!

• LaserJet
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-06-2023
Euh, als iemand mijn Telfort voicemail willen volkletsen hoef ik daar toch echt niet voor te betalen hoor, en het afluisteren is zoals gezegd gratis.

Verwijderd

Topicstarter
Mensen,

ipv alleen naar de situatie bij jezelf te kijken... zie het even in het grote geheel: De meesten netwerk providers verdienen hier wereldwijd dus wel miljoenen mee, terwijl men diensten aanbiedt waarvan slechts een deel (1/3) noodzakelijk is...

We laten ons dus iets duurs voorschotelen waarvan het kostenloze alternatief netjes weggemoffeld wordt.

catch my drift? :?

Verwijderd

Dat bestaat toch al? Niet echt nieuw imho :) Sony Z5 had het inderdaad ook jaaaaren terug.

• LaserJet
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-06-2023
Tja, SMS was eerst ook een gigantische melkkoe, nu ietsje minder maar er wordt met die business nog steeds veel verdiend.

Jouw systeem gaat uit van een dubbele voicemailbox en dat vind ik uit technisch oogpunt niet echt mooi. Voicemail zoals het is vind ik prima muv buitenland problemen.

Bovenstaand systeem is mijn inziens alleen leuk om providers onder druk te zetten en een normaler voicemail prijsbeleid te laten voeren.

Verwijderd

Topicstarter
okee... het bestaat al... thanks voor de links. Interessant.

Wel betaalde versies... maar dat zijn kosten die de betalende voicemail-beluisteraar er dan wel weer uithaalt. :9

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Een GSM die voicemails opslaat zou inderdaad wel handig zijn (ja ik heb gelezen dat ze dus al bestaan). Vooral zakelijk heb je dan veel meer mogelijkheden (bijvoorbeeld een systeem als "toets 1 om doorverbonden te worden met mijn collega" of het makkelijk kunnen doormailen van een voicemail omdat je dan gewoon een wav-je of iets hebt.)

Een GSM die faxen kan ontvangen lijkt me ook wel wat. Dan stuur je het daarna naar een printer en heb je geen fax nodig :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Pagina: 1