Toon posts:

Proxy server

Pagina: 1
Acties:
  • 324 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hey,

Ik ben nu al een tijdje opzoek naar een SNELLE proxy server om mezelf wat annoniemer over het internet te verplaatsen.. maar het enige wat ik kan vinden zijn proxies van de UK (en verder.. maar dan zal het er wel niet beter van worden)..

In de search hier vond ik ook niet zo snel iets dus denk ik vraag het maar gewoon.
Is ier iemand die een site weet waar "SNELLE" proxyservers op staan.. of gewoon een server uit NL.

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Je hebt in de search weinig gevonden omdat er gewoon weinig te vinden is. "Anonieme" proxies zijn gewoon erg schaars en zijn vaak na enkele uren/dagen weer uit de lucht. Overigens ben je nooit 100% anoniem. Als je echt anoniem wilt blijven, moet je internetten vanuit een internet cafe o.i.d. Vanaf je eigen inbel- kabelaccount ben je altijd te traceren.

Verwijderd

Topicstarter
nah het nivo van anonimiteit is mij niet zo bijzonder... zolang het ip adres in iedergeval gemaskeerd is.

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 19:17:
nah het nivo van anonimiteit is mij niet zo bijzonder... zolang het ip adres in iedergeval gemaskeerd is.
Dat is al behoorlijk anoniem :) En die vind je heel moeilijk. Succes met je zoektocht.

• DEVoTi0N
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-03 12:21
Gaat het hier om een gratis proxy server, of ben je ook bereidt om te betalen voor een goede server? Gratis zal je namelijk niet zo snel een goede vinden.

Verwijderd

Topicstarter
tjah gratis dient toch wel de voorkeur :)

• eghie
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

eghie

Spoken words!

Voor echte anonimiteit, in hoeverre weet ik niet, kun je Tor eens proberen. Dit werkt ook als een proxy, maar dan proxiet hij je eerst door een zooi nodes (computers) heen.

Verwijderd

Topicstarter
eghie schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 19:42:
Voor echte anonimiteit, in hoeverre weet ik niet, kun je Tor eens proberen. Dit werkt ook als een proxy, maar dan proxiet hij je eerst door een zooi nodes (computers) heen.
de "bundle" versie is denk ik een dode link.. en die "for experts" doet niet wat ik wil :P.. krijg een dosbox met een paar regels... maar op www.watismijnip.nl blijft me ip hetzelfde.

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-03 17:06

Bergen

Spellingscontroleur

Verwijderd schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 19:47:
[...]

de "bundle" versie is denk ik een dode link.. en die "for experts" doet niet wat ik wil :P.. krijg een dosbox met een paar regels... maar op www.watismijnip.nl blijft me ip hetzelfde.
Heb je de proxy wel ingesteld in je browser? (localhost dus)

Verwijderd

Er zijn wel hosts die voor een betaling wel al je verkeer tunnelen. Welke deze precies waren weet ik niet meer. Je kan altijd google raadplegen met anonymus surfing en kijk wat je vind.

• DeepFreeze.NL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 25-02 11:56
Ik heb nog een tweedehands pctje staan en ik ben nu opzoek naar een gratis proxy pakket. Net zoiets als m0n0wall, freeNAS, maar dan echt puur alleen als proxy. Weet iemand zo'n pakket?

Verwijderd

Topicstarter
Bergen schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 19:49:
[...]
Heb je de proxy wel ingesteld in je browser? (localhost dus)
nee had ik niet gedaan :P.. maar toen ik dat wel deed kreeg ik de volgende fout pagina :
  • Tor is not an HTTP Proxy It appears you have configured your web browser to use Tor as an HTTP proxy. This is not correct: Tor is a SOCKS proxy, not an HTTP proxy. Please configure your client accordingly. See http://tor.eff.org/documentation.html for more information.

Verwijderd

Je kan idd via het Tor systeem makkelijk en veilig werken, er is zelfs een Firefox versie waar standaard Tor support onder hangt, dat is TorPark.

DeepFreeze.nl > Anders kaap je iemands topic? En dan daarbij d'r is genoeg te vinden denk ik zo.

Verwijderd

Topicstarter
pff... nou het werkt.. maar deed er wel een paar minuten over voordat deze pagina gerefreshed was... andere site zijn ook zo traag als dikke uitwerpselen de trap op... dan was die ander server nog sneller.. of doe ik nu iets fout

Verwijderd

Anoniem willen zijn is het inleveren van je snelheid. Zolang er binnen het Tor systeem niet genoeg exit-nodes aanwezig zijn dan zal het traag blijven.

Welke versie heb je btw getest, de TorPark of de gewone?

Verwijderd

Meeste proxys bestaan ook uit homemade IP's. Je kan Hide My ip eens proberen, die zoekt ook op basis van Response tijd een proxy voor je op, maar stel je onder de 3000MS in dan kan je het schudden. als je geluk hebt vind je er een redelijke Chineese proxy mee, of een duitse :P

Verwijderd

Topicstarter
het was meer een testje... nu ik dan iets heb dat werkt moet ik het maar gebruiken waneer ik het nodig heb.... want het bezoeken van grote sites is zo geen pretje...

Toch heel erg bedankt.. ik heb toch min of meer wat ik wou.. en ik heb geen FF dus ik zal wel de normale "tor" gebruiken.

• Tofu
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-10-2024
DeepFreeze.NL schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 19:52:
Ik heb nog een tweedehands pctje staan en ik ben nu opzoek naar een gratis proxy pakket. Net zoiets als m0n0wall, freeNAS, maar dan echt puur alleen als proxy. Weet iemand zo'n pakket?
Ik ben daar ooit eens aan begonnen, dus ook FreeBSD strippen en daar dan privoxy (meer dus om de reclame te fileteren en toch geen locale proxy te hoeven draaien op elke pc) inbouwen.. Maar is een beetje in de vergetelheid gekomen..

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 20:21:
en ik heb geen FF dus ik zal wel de normale "tor" gebruiken.
TorPark = Tor + Portable Firefox.

/me heeft in geen jaren Internet Explorer gebruikt.
Behalve voor Windows Update en Website Development.

• makreel
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Is tor wel zo anoniem?
De laatste niet geencrypte schakel (die het ip adres beschikbaar stelt dat op het internet zichtbaar is) kan je verkeer bekijken.

• eghie
  • Niet online

eghie

Spoken words!

makreel schreef op woensdag 06 september 2006 @ 13:47:
Is tor wel zo anoniem?
De laatste niet geencrypte schakel (die het ip adres beschikbaar stelt dat op het internet zichtbaar is) kan je verkeer bekijken.
De Tor Exit node weet geloof ik niet eens van wie het verkeer komt. Hij/zij zou wel het verkeer kunnen bekijken ja.

• makreel
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Ja, emailtjes bijvoorbeeld. Nu zou je kunnen zeggen dat dat niet erger is dan dat je provider je emailtjes kan lezen. Maar, je kunt je afvragen of het niet linker is dat zomaar iedereen die een exit node opzet (de geheime dienst van Verweggistan bijvoorbeeld) je data kan inzien. Het voordeel blijft dat je ip adres niet voor iedereen zichtbaar is.

• eghie
  • Niet online

eghie

Spoken words!

makreel schreef op woensdag 06 september 2006 @ 14:39:
Ja, emailtjes bijvoorbeeld. Nu zou je kunnen zeggen dat dat niet erger is dan dat je provider je emailtjes kan lezen. Maar, je kunt je afvragen of het niet linker is dat zomaar iedereen die een exit node opzet (de geheime dienst van Verweggistan bijvoorbeeld) je data kan inzien. Het voordeel blijft dat je ip adres niet voor iedereen zichtbaar is.
SSL kan dan wel handig zijn. ;) Maar inderdaad, ook al is onderling de data encrypted, het gaat decrypted weer de deur uit en daar is het inderdaad te monitoren. SSL gebruiken, waar mogelijk, is dan wel handig.
Pagina: 1