It takes only a minute to get a crush on someone, an hour to like someone, and a day to love someone, but it takes a lifetime to forget someone.
Verwijderd
Dat RX mode 1 address betekent geloof ik gewoon dat ie de interface up doet, duzz daar zal het niet aan liggen.
Aan je IRQ's enzo ligt het ook niet anders zal ie wel niet uppen. Check of je het mediatype goed hebt ingesteld en nu de tip van de sjello helpdesk : "blaas de kabeltjes es door". Maar ja, het kan dus ook aan de ip instellingen liggen.
Aan je IRQ's enzo ligt het ook niet anders zal ie wel niet uppen. Check of je het mediatype goed hebt ingesteld en nu de tip van de sjello helpdesk : "blaas de kabeltjes es door". Maar ja, het kan dus ook aan de ip instellingen liggen.
Verwijderd
Slackware 3.2? Kon je geen oudere vinden 
Maar ik heb dit inderdaad ook als eens gehad met een Intel Ether Express 10MBit ISA UTP/Coax geloof ik...ik zou inderdaad ook wel graag weten wat dit nu precies is...
Maar ik heb dit inderdaad ook als eens gehad met een Intel Ether Express 10MBit ISA UTP/Coax geloof ik...ik zou inderdaad ook wel graag weten wat dit nu precies is...
Verwijderd
Ik heb het dus ook over deze kaartjes. eepro gevallen geloof ik.Op zondag 28 januari 2001 18:16 schreef fkooman het volgende:
Verwijderd
eth1: set Rx mode to 1 address.
Dit krijg ik te zien als ik dmesg invoer, het staat er dus maar 4x terwijl die server toch al 19 dagen uptime heeft...
eth1 is dus die intel etherexpress pro
heb ik nog gevonden op <a href=""http://www.google.com"" target="_blank">Google
Dit krijg ik te zien als ik dmesg invoer, het staat er dus maar 4x terwijl die server toch al 19 dagen uptime heeft...
eth1 is dus die intel etherexpress pro
heb ik nog gevonden op <a href=""http://www.google.com"" target="_blank">Google