Toon posts:

Logitech Z2300 kabels verlengen.

Pagina: 1
Acties:
  • 197 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Deze vraag is volgens mij wel eens voorbij gekomen maar ik kan hem helaas niet meer terug vinden.

Ik heb een een logitech Z2300 al een tijdje in bezit nu heb ik een nieuw bureau gekocht van 160cm breed. Nu wil ik de sub aan de zijkant van het bureau hebben staan en de satelieten allebij op het uiteinde va het bureau willen zetten z'n 150cm uit elkaar dus. en de kabels moeten vanaf de grond komen uit de sub.

Nu halen ik 1 kant wel maar de andere kant haal ik niet met de korte kabel. Nu is mijn vraag zijn deze kabels te verlengen? Ik weet dat de garantie dan vervalt maar dat is niet erg.

Zijn dit gewoon normalen speaker kabels of iets anders?
voordat ik ze doorknip wil ik wel weten of het lukt natuurlijk.

Alvast bedankt voor de info.

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:11
Zijn die kabels niet gewoon een enkele tulp? Kun je een 'gewone' tulp-verlengkabel kopen en in tweeen trekken.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Verwijderd

Topicstarter
door met een turlp verleng sterktje te verlengen verlies ik geen kwaliteid?

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:59
Verwijderd schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 16:26:
Iig niet hoorbaar ofzo ;)

En op die manier verlies je ook je garantie e.d. natuurlijk niet, wel zo prettig.. :)

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:11

Klippy

Still Game

Verwijderd schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 16:26:
Iig minder als wanneer je ze gaat doorknippen :)

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:28

Sick Nick

Drop the top!

Klippy schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 16:35:
[...]

Iig minder als wanneer je ze gaat doorknippen :)
Denk dat doorknippen en nieuwe langere kabel eraan solderen een beter resultaat is dan een tulpstekker verlengen trouwens. Niet dat je dat met zo'n setje gaat horen, maar technisch gezien is het contact tussen een goed gesoldeerde kabel natuurlijk beter dan in een tulp-verbinding.

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:11

Klippy

Still Game

Sick Nick schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 16:37:
[...]

Denk dat doorknippen en nieuwe langere kabel eraan solderen een beter resultaat is dan een tulpstekker verlengen trouwens. Niet dat je dat met zo'n setje gaat horen, maar technisch gezien is het contact tussen een goed gesoldeerde kabel natuurlijk beter dan in een tulp-verbinding.
Mja misschien, maar ik denk bij doorknippen aan verlengen met een kroonsteentje of een stuk plakband :P
Ligt ook aan de lengte van je van verlengkabel natuurlijk, maar je zal in theorie wel gelijk hebben, en in het geval van TS zal het inderdaad weinig uitmaken :)

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Pagina: 1