Toon posts:

Webdesign layout mooi?

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey.
Na veel geleer ben ik eindelijk zo ver gekomen dat ik een redelijk goede site inmekaar kan zetten. Ik vroeg me af wat jullie er van vinden? Zijn er dingen aan die beter kunnen?
Negeer even de underconstruction paginas. Daar komen binnen kort de volgende foto's:
services: mijn pc tussen het gras met een lan kabeltje die het beeld uitloopt:P (denk in een weiland ofzo) Groene layout
Bij company een stropdas of ordners ligt een beetje aan de kleur van de stropdas bij ordners denk ik grrijs
en bij contact een brievenbus. rode layout

Dit is de site: www.disney.com

Tips etc welkom

[ Voor 3% gewijzigd door André op 06-08-2006 16:12 ]

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Ik denk dat je dit beter hier kan vragen.

Zie de Policy

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Topicstarter
ow sorry :$ :$ niet gezien.

• corniels
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-01 14:48
mja, wat vind je er nu zelf van?

Ik zie nu eigenlijk een plaatje van een boot met wat tekst.

Een website is het visitekaartje van een bedrijf of instelling. Maar heb hier nu niet echt het gevoel van wow hier kom ik nog een keer terug.

tip. Probeer wat inspiratie op te doen bij wat andere sites. En probeer wat dingen uit. Andere kleurstellingen enz. Andere lettertypes.

succes

dat was het dan weer voor deze post

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-01 18:26
En "a company of dassos" (o.i.d.) staat nogal dom, zeg dat gewoon in het Nederlands.

• yGiDoRp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-02 21:41

yGiDoRp

Sawasdee

Beetje grote letters. En wel erg blauw...

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

• damnengineer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Het ziet er behoorlijk saai uit, ook dingen zoals "welkom" staan veels te veel gepropt, het heeft ruimte nodig om te ademen, de tekst is veels te groot (ook in het menu) en als je vanuit een bedrijf praat dan eindig je dit verhaaltje niet met "vriendelijk groeten: Stijn Bos". Als je wat inspiratie op wil doen, kijk dan eens hier http://www.webcreme.com/
Je bent duidelijk geen ontwerper, dat is ook het probleem met sites tegenwoordig, iedereen kan ze bouwen maar de meeste mensen hebben van ontwerpen geen kaas gegeten, dus als je een professionele site wil, dan laat je 'm ontwerpen.

[ Voor 24% gewijzigd door damnengineer op 06-08-2006 16:00 ]

Verwijderd

beetje klein en temidden van het scherm. Ik denk dat mijn scherm hier nog maar voor 30% gebruikt werd. Je hebt scripts die je resolutie controleren, en adh daarvan de sitereso aanpassen. Dit zou hier echt wel mogen (zeker als je webscripting-bureau hebt)

• messi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:34
De kleuren zijn saai en eentonig en de site daagt niet uit tot verder klikken. Tekst als afbeelding is not-done (maar het is waarschijnlijk een ps slice). Doordat je maar een kleur gebruikt ziet het er uit als een groot vlak waarin niets te beleven valt. Ook is er nogal veel whitespace en is het niet echt duidelijk wat voor bedrijf het nou precies is.

Als webdesigner moet je laten zien wat je kunt en dat je de technieken beheerst, wat in dit geval, helaas voor jouw, niet het geval is. Je springt er niet uit en een site als deze zal niet lang in het geheugen van je potentiële klanten blijven hangen.

edit: Lanceer _nooit_ een site als deze nog niet af is. Under construction of dingen als deze worden later (af) gemaakt zullen er echt niet voor zorgen dat een potentiele klant later terug komt. Ze gaan liever naar een site die wel zijn zaakjes voor elkaar heeft.

[ Voor 44% gewijzigd door messi op 06-08-2006 16:04 ]

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

• lemming_nl
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
RemcoDelft schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 15:54:
En "a company of dassos" (o.i.d.) staat nogal dom, zeg dat gewoon in het Nederlands.
Dat komt ook omdat het 'a Dassos company' moet zijn :P

De website is een beetje te simpel vind ik. Het is een achtergrondplaatje met wat tekst erop. Probeer de header er wat meer uit te laten komen en de achtergrond wat meer naar de achtergrond te verplaatsen.

Geluk is een weerloos oud vrouwtje, alleen op straat met een bom geld

• damnengineer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
messi schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 15:59:
De kleuren zijn saai en eentonig en de site daagt niet uit tot verder klikken. Tekst als afbeelding is not-done (maar het is waarschijnlijk een ps slice). Doordat je maar een kleur gebruikt ziet het er uit als een groot vlak waarin niets te beleven valt. Ook is er nogal veel whitespace en is het niet echt duidelijk wat voor bedrijf het nou precies is.

edit: Lanceer _nooit_ een site als deze nog niet af is. Under construction of dingen als deze worden later (af) gemaakt zullen er echt niet voor zorgen dat een potentiele klant later terug komt. Ze gaan liever naar een site die wel zijn zaakjes voor elkaar heeft.
Inderdaad, je kunt beter je site in een subdir testen en gewoon een frontpage met coming soon maken o.i.d.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-02 14:19

André

Analytics dude

Een sitecheck is dus niet toegestaan ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.