[iPhoto] Browse-probleem

Pagina: 1
Acties:

• robertos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05-2024
Ik heb sinds een paar dagen een mac en ben vanalles aan het proberen op OSX. Het meegeleverde foto-programma, iPhoto, geeft echter een vreemd probleem:
Wanneer ik dubbelklik op een foto uit de library om hem te vergroten krijg ik slechts dit te zien:

http://picserver.student.utwente.nl/v/2K96021C097R

Een opmerkelijk feit is dat dit alleen het geval is met foto's die gedownload zijn van mijn digitale camera (Canon Powershot S30). (JPG formaat)

Ik heb de search gebruikt.

The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?

• Fevida
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-11-2025
Komen de foto's direct uit de camera, of heb je ze misschien eerst met een ander programma bewerkt en opgeslagen? Als je even een foto schiet met die camera en hem direct aansluit op je mac, heb je dan het zelfde probleem?

• robertos
Bullet_Tooth_Tony schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 22:12:
Komen de foto's direct uit de camera, of heb je ze misschien eerst met een ander programma bewerkt en opgeslagen? Als je even een foto schiet met die camera en hem direct aansluit op je mac, heb je dan het zelfde probleem?
De foto's komen direct van mijn camera.

The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?

Verwijderd

Probeer eens te doen wat Apple er zelf over schrijft:

http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=303473

Succes.

• robertos
Het mocht allemaal niet baten wat daar staat. Maar het bracht me op een idee.

Ik heb mijn iPhoto library zojuist verwijderd en opnieuw aangemaakt. Het probleem lijkt te zijn verholpen (ook wanneer ik nieuwe foto's importeer), maar waarom? Geen idee.

Bedankt voor de reacties.