Toen ik in de Hk zat te neuzen in dit topic, las ik de volgende sluitmessage:
Geef een cijfer aan het icoon van je voorganger. Deel 5
Ik erger me eigenlijk al een tijdje aan dit soort topics, ik wou eigenlijk nog meer voorbeelden zoeken, maar die kan ik nu zo gauw niet vinden, maar wou toch m'n hart luchten
Zogauw ik nog wat topics vind zal ik ze posten, maar mijn vraag, hoe wordt de policy nou gevolgd? Want ik zie veel topics dichtgaan met een reden die voor 5 andere topics ook hadden mogen gelden?
Nu vond ik dit plaatjestopic opzich nog leuk, maar wat ik mij afvraag: Als dit topic dicht gaat om deze reden, wat is dan de reden het volgende topic nog open te houden:We gaan een einde aan deze (inmiddels) topic-reeks maken.
De reden hiervan is eigenlijk een open deur. Dit topic is nutteloos en lijkt steeds meer het karakter van een post-opkrik-topic te krijgen. Veel dezelfde mensen reageren hier en op deze manier komt er geen eind aan. Het topic is niet leuk om te lezen en de HK is geen aggregatie van zomaar wat image-linkjes. Je hoeft dus ook geen nieuw deel van dit topic te maken, want die zal ook een slotje krijgen.
Mocht je het jammer vinden dat dit topic dicht is, laat dan je fantasie gaan en verzin een topic met wel een leuk spel-element zoals Raad de film aan de hand van een screenshot [deel 15] bijvoorbeeld.
Geef een cijfer aan het icoon van je voorganger. Deel 5
Ik erger me eigenlijk al een tijdje aan dit soort topics, ik wou eigenlijk nog meer voorbeelden zoeken, maar die kan ik nu zo gauw niet vinden, maar wou toch m'n hart luchten
Zogauw ik nog wat topics vind zal ik ze posten, maar mijn vraag, hoe wordt de policy nou gevolgd? Want ik zie veel topics dichtgaan met een reden die voor 5 andere topics ook hadden mogen gelden?