wel of geen Dual channel draaien

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• SpaceMarine
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-05 20:18
Ok,

na het topic over 2GB ben ik toch maar overgegaan op 2GB van 1 GB af, maar nu rest mijn vraag, draait dit alles nu wel in DC modus en draait het ook nog op DDR400?

Ik ben niet zo thuis op dit gebied vandaar dat ik de vraag maar hier stel, hoe kan ik makkelijk zijn of het wel zo is, ik heb een screenshot bijgevoegd van Sisoft Sandra maar weet niet goed hoe ik dit nou moet lezen :S (@admin: daarom open ik ook een topic om de anderen niet te bevuilen met deze vraag).

als iemand het antwoord heeft hoor ik het graag

Afbeeldingslocatie: http://i23.photobucket.com/albums/b392/icerider82/memtest.jpg

nope geen signature

• SmoothTweaker
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:08
CPU-Z even erbij pakken

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:37
Als ik het plaatje kon lezen zou ik meer kunnen zeggen dan nu, sorry...

En CPU-Z of AIDA32 kunnen je vrij makkelijk meer info geven, idd.

[ Voor 32% gewijzigd door Richub op 06-08-2006 14:48 ]

• WEBsel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-05 13:31
De 6e regel van je screenshot zegt: "Aantal Kanalen 1", dus dat lijkt me geen Dual Channel. Zal je toch ergens moeten instellen dan.

Asrock Z77Pro4-M, i7 3770K ; Corsair PC3-12800K CMV8GX3M1A1600C11 x2 ; Zotac GeForce GTX1050 Ti 4GB ; Crucial MX500 500GB; Toshiba DT01ACA300 ; HP M375mw ; Synology DS218j + WD60PURZ ; TP-Asus RT-AC68U asuswrt-merlin 386.10 ; Sony Xperia XZ2 P ; Mazda 323

• AntonH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-08-2022
Volgens mij wel, want je "Databreedte" is 128 bit. Dat duidt op dual channel (single channel is 64 bit). Verder zou je het kunnen bekijken met CPU-z of Everest. Beetje basic...

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:21

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

(@admin: daarom open ik ook een topic om de anderen niet te bevuilen met deze vraag).
Onze admins hoeven zich gelukkig niet met individuele topics bezig te houden. Daar zijn moderatoren ("modjes") voor. Dat is iets wat je in de GoT Huisregels had kunnen lezen.

In die huisregels staat ook dat we verwachten dat je zelf op zoek gaat voor je een topic opent. Alleen het roepen dat je niet zo thuis bent op dit gebied doet daar niets aan af. Maak je erin thuis- dat verwachten we van een tweaker. Je hoeft niet alles te weten, maar je moet wel zelf proberen dingen te snappen.
Verder is er niets zo onzinnig als text-gegevens in een plaatje weer te geven, zeker niet een priegelige .jpg plaatje. Er schijnt ergens medio jaren '70 in de PARC labs van Xerox een concept "copy-pasten" uitgevonden te zijn :+ Die is op nagenoeg elk OS met een GUI van de afgelopen 15 jaar geimplementeerd. Gebruik dat dan ipv een totaal loze (en onleesbare) pic.

Maar beter nog: probeer zelf te snappen wat er staat. Ga gewoon zelf op zoek. Dan kun je volgende keer een echt technische vraag goed stellen zonder een "ik ben hier niet in thuis" :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.