user/content manager system

Pagina: 1
Acties:
  • 82 views sinds 30-01-2008

• Maarten Kroon
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-10-2025
Ik ben op zoek naar een user/content manager system voor mijn website.
De bedoeling is dat er met een simpel nieuws post systeem (zoals CuteNews) niews op de frontpage gezet kan worden.
Bezoekers moeten zich kunnen registreren op de website en daarna commentaar kunnen geven op het niews.
Ook moeten de accounts die de bezoekers aanmaken gebruikt kunnen worden om op het forum te posten. (dus een beetje zoals tweakers.net dit zelf heeft).
Ik gebruik nu een combi van CuteNews en Burning Board Lite, alleen kan ik deze 2 accounts niet "aan elkaar kopellen" zodat de bezoeker zich maar 1x hoeft te registren voor deze 2 diensten.
Ik hoop dat iemand me hier mee kan helpen.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Je zit hier in PRG, waardoor ik aanneem dat je zelf niet te beroerd bent om er iets aan te programmeren? Ik neem aan dat CuteNews / Burning Board beide (ik ken ze niet) wat SQL tabellen gebruiken om hun gebruikers op te slaan? Zo ja, wat let je om de inhoud daarvan met wat code te synchroniseren?
Of verwacht je een kant-en-klare klik-klik-klik oplossing om zo willekeurig welk stukje blog-software te koppelen aan een ander willekeurig forum of whatever?

Wat heb je al geprobeerd? Wat lukte er niet? Waarom kom je er niet uit?

Als je een CMS zoekt, kijk dan eens op cmsmatrix.org. Daar kun je heel fijn een CMS bij elkaar zoeken dat precies voldoet aan je eisen.

En mocht dit allemaal niet helpen, dan zul je wat concreter moeten zijn in je vragen, want ik begrijp niet echt waar je met dit topic naar toe wil (behalve een scriptrequest ;) )

[ Voor 18% gewijzigd door RobIII op 06-08-2006 14:50 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-02 14:19

André

Analytics dude

Prima uitleg Rob, scriptrequests willen we hier dus niet hebben.

[ Voor 5% gewijzigd door André op 06-08-2006 16:15 ]

Dit topic is gesloten.