Toon posts:

Ligt dit aan de hardware?

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik denk niet dat dit een hardware probleem is maar ik wist niet waar ik het moest plaatsen.
Ik heb ook al gekeken of er al een topic over was hier maar kon niets erover vinden.
Het probleem: Als ik bij msn in een groepsgesprek word toegevoegd, loopt msn vast, soms kan ik het venster nog wegklikken maar eigenlijk wil ik gewoon kunnen chatten. Msn word meestal veel slomer als er meer als 5 mensen in een gesprek zitten. Waar kan dit aan liggen?
Mijn specs:
Asus A7V8x-x
Athlon XP 2400+ 2,0GHz
1024MB ram
XP Pro

Verwijderd

is geen hardwareprobleem, welke versie van MSN messenger? (of Live messenger)

om dat te weten doe je Hulp => Info in het hoofdscherm van Messenger

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 14:04:
is geen hardwareprobleem, welke versie van MSN messenger? (of Live messenger)

om dat te weten doe je Hulp => Info in het hoofdscherm van Messenger
Het is WLM 8.0.0792.00, maar vorige msn versies(7.5/7.0/6.2) had ik het ook al.

Verwijderd

Ligt aan msn :)

Als mensen joinen of verlaten duurt het ontzettend lang met msn. Ik heb er zelf ook last van met elke versie overigens, denk dat het niet aan mijn hardware ligt ;)

trillian schijnt weer beter hiermee te werken, maar zal wel features missen die jij gebruikt in msn.

• JorisPenders
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-02 19:54

JorisPenders

Designer & Coder

Spyware-scan oid gedaan?
Al gegoogled?

SystemSpecs -- WebArea - Your Online Home -- Webdesign

Verwijderd

Topicstarter
DJ_Jorizzz schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 14:07:
Spyware-scan oid gedaan?
Al gegoogled?
Ja heb al gegoogled. En genoeg spyware scans gedaan, dit is ook geen recent iets. Heb het volgens mij al jaren. Maar ik ben net hier lid geworden dus ik dacht laat ik het eens vragen. Ik werd namelijk net weer aan een groepsgesprek toegevoegd en dan gaat hij gelijk erg langzaam doen en moet ik het venster zo snel mogelijk sluiten, voordat msn vastloopt.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:10

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ik denk niet dat dit een hardware probleem is maar ik wist niet waar ik het moest plaatsen.
Wat dacht je van in een softwaresubforum :?

GoT Huisregels

We verwachten sowieso meer eigen inzet voor je een topic opent - niet alleen dat je verder kijkt dan je neus lang is naar het juiste subforum, maar ook dat je zelf eea uitprobeert, zoals in dit geval andere versies van de software of evt andere software dat hetzelfde doet. Begin daar eens mee. Pas als je dat geprobeerd hebt en je nog geen oplossing hebt mag je eens kijken naar een topic in het juiste subforum - en meld dan exact wat je geprobeerd hebt (exacte SW versies vermelden!) :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.