Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een vraag over de Acer N50 (pda).

Ondersteund deze ook multitreading?

hiermee bedoel ik, als ik muziek luister dat ik dan ook de tekstverwerker kan gebruiken ofzo?

Met vriendelijke groet,

J. Koeleman

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-11 00:04

Sick Nick

Drop the top!

Het is niet echt multi-threading, aangezien de cpu alles achter elkaar doet ipv tegelijk ;) Maar ja, op een PPC kan je tegelijk muziek luisteren en in word een briefje schrijven ja. En dan nog meer tegelijk als je zou willen, alleen bij veel programma's tegelijk zal het allemaal wat langzamer reageren.

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 26-11 19:42
Sick Nick schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 14:08:
Het is niet echt multi-threading, aangezien de cpu alles achter elkaar doet ipv tegelijk ;) Maar ja, op een PPC kan je tegelijk muziek luisteren en in word een briefje schrijven ja. En dan nog meer tegelijk als je zou willen, alleen bij veel programma's tegelijk zal het allemaal wat langzamer reageren.
beter zou ik het niet kunnen vertellen. Ik heb zelf de acerN50Premium(520mhz) en dat ding is gewoon bloedsnel. Muziek luisteren, over het internet surfen via wifi te gelijk gaat allemaal uitstekend. Let er wel op dat als je een programma afsluit via het kruisje, de programmas niet echt afgesloten worden. Oftewel ze gebruiken nog steeds geheugen, dit is echter makkelijk op te lossen met een gratis progje(of betaald), wat het programma echt af laat sluiten