Computer Science: describing our world with boxes and arrows.
Ik neem aan dat 'ie inmiddels ook niet meer de hoofdprijs kost 
Garantie is echter nog steeds intact, dus als er iets mee is moet er een bevredigende oplossing voor je gezocht worden. Ik zou het doen, een betere speler is er gewoon niet en voor hetzelfde geld doe je er zo 5 jaar mee.
Garantie is echter nog steeds intact, dus als er iets mee is moet er een bevredigende oplossing voor je gezocht worden. Ik zou het doen, een betere speler is er gewoon niet en voor hetzelfde geld doe je er zo 5 jaar mee.
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Precies, zo denk ik er ook over. Maarja, het is wel een harddiskspeler, die gaan in de regel makkelijker stuk. Ik zal eens de garantievoorwaarden van die webshop goed bekijken. Hier in Tsjechie hebben ze net zo'n Wet Koop Op Afstand als in Nederland, dus veel risico loop ik niet.
De prijs is niet eens zo heel laag. Voor hetzelfde geld heb je bijvoorbeeld een speler van Creative van 30GB, met video-support. Maar toch heb ik liever een speler met hoge geluidskwaliteit, sennheiser-oordopjes, en Ethernetaansluiting op de cradle.
De prijs is niet eens zo heel laag. Voor hetzelfde geld heb je bijvoorbeeld een speler van Creative van 30GB, met video-support. Maar toch heb ik liever een speler met hoge geluidskwaliteit, sennheiser-oordopjes, en Ethernetaansluiting op de cradle.
Computer Science: describing our world with boxes and arrows.
Koop gewoon die speler. Je wilt hem toch graag?
Mocht hij kapot gaan dan krijg je een speler van dezelfde prijs/kwaliteit. Dan heb je in ieder geval nog plezier van je Rio gehad. Harddiskspelers gaan overigens niet persé sneller stuk. Je loopt meer risico met schokken ed, maar als je er fatsoenlijk mee omgaat moet je nog lang plezier kunnen hebben van dit degelijke product.