Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

orange rekening info

Pagina: 1
Acties:
  • 230 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• groofoo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-03-2024
ik heb een vraagje over rekening info van orange en dan met name over een gsm abbo (geen prepay)

ik dacht dat er een sms dienst bestond waar je een smsm heen stuurt en dat je dan een sms retour krijgt met je huidige stand van zaken over je belbundel qua te goed of over budget

maar kan nergens deze nummer vinden (als deze al bestaat)

de rekening info op de orange site werkt ook niet naar behoren, iedere keer als ik mijn factuur aanklik
moet ik me inloggen, eenmaal ingelogd klik ik weer op mijn factuur, wederom moet ik me dan inloggen, log ik in, krijg ik de mededeling dat ik al ingelogd ben, en me eerst moet uitloggen

afijn

iemand dus een nummer voor mij waar ik mijn huidige beltegoed kan opvragen (nogmaals geen prepay) maar een normaal abbotje (met een M500 spv)

bij voorbat dank

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-11 09:16
0628500747 :D

Optie 1, optie 1, daarna je pincode en klaar is kees.

[ Voor 67% gewijzigd door Hoyden op 06-08-2006 12:50 ]

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:39
1244

• Hoyden
Das idd hetzelfde nummer als hierboven :+

• groofoo
ja ok maar dan vraagt hij om een code die je in moet voeren, waar vind je die code ??

b.v.d. tot zover

• Hoyden
groofoo schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 13:56:
ja ok maar dan vraagt hij om een code die je in moet voeren, waar vind je die code ??

b.v.d. tot zover
Tja, die zul je vast ergens kunnen invoeren/opgeven ?
Bel er gewoon ff heen en luister naar de Dame.. ?

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:33
Standaard staat de beveiligingscode op 0000, de eerste keer dat je de code gebruikt, moet je hem aanpassen. Overigens is de code gelijk aan de code die je soms moet invoeren in het servicemenu van de gewone klantenservice die bereikbaar is onder 1200.

• groofoo
rclahsen schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 14:00:
Standaard staat de beveiligingscode op 0000, de eerste keer dat je de code gebruikt, moet je hem aanpassen. Overigens is de code gelijk aan de code die je soms moet invoeren in het servicemenu van de gewone klantenservice die bereikbaar is onder 1200.
op beide nummers krijg ik nul op mijn rekest
wat voor code ik ook probeer, zelfs 0000 werkt niet (code onjuist) 8)7 duh, daar probeer ik achter te komen of te wijzigen

in ieder geval bedankt voor de reacties d:)b

ik geef het op, zal wel een keer langs de shop gaan met hun vriendelijke B) medewerkers

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik had bij die rekeningen online hetzelfde probleem. Ik bleek toen popups te moeten toestaan. Dan werkt wel alles naar behoren. Ook bij de pincode die je moet invoeren als je je beltegoed wil weten had ik hetzelfde probleem. De oplossing hiervan was inloggen op de site van Orange. Hier zit een optie waarbij je de pincode naar 0000 kan zetten. Vanaf toen werkte alles wel.

Ik vind het ook zeer storend dat je op zon vreemde en omslachtige manier je beltegoed moet checken. Bij KPN kon je een nummer bellen, waarna je het beltegoed direct op je GSM te zien kreeg.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Pagina: 1