Toon posts:

kt7a problemen!!!!!!!!!!!!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb je fijn een Abit kt7a aangeschaft alles mooi aangesloten geeft hij als enige teken van leven drie lange piepen en schakelt zich onverichterzaken weer snel uit iemand ook ooit zoiets gehad?|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(

'tis nix met ram omdat deze nieuw uit verpakking komt en in andere pc het goed doet, zit ook niet in de verkeerde bank staat nix over in handl. en ook niets meer dan het normale op de site van AWARD duzzz.......SOMEBODY PLEASE SAVE ME FROM THIS AGONY!!!!

Verwijderd

Terug naar de winkel en een andere vragen!

Verwijderd

IS EEN BEVEILIGING VAN HET MOBO.
ikke ook gekocht trek de fans eruit terwijl hij aanstaan. Reboot hem AARGG piep piep
Ik helemaal gek geworden. Je MOET EEN FAN OP DE CPU1 CONNECTOR AANSLUITEN ANDERS DOET TIE HET NIET. :) Kromme abit mochten ze wel eens vertellen heb nu weer een hoekje van me cpu gemold :)

Verwijderd

Oja dit staat echtwaar NERGENS vermeld in die fucking handleiding ben er dik 3 uur mee bezig geweest om uittezoeken waarom hij niet boot. :P

Verwijderd

Topicstarter
Jaja mr worstenbrood er zat wel een bijvoegsel bij het boekje over die fan 1 aansluiting...maar goed ik ben al erg lang op zoek geweest maar ja all in vain;(

Verwijderd

Wat zijn de specs van je systeem?

Was een domme vraag, stond in je sig. |:(

Verwijderd

Topicstarter
Duron650@650/abit kt7a/ 128mb pc133 hyundai/voodoo3 2000/creative sb live! player value/e n z.

Verwijderd

hehehe, dat had ik ook, psies etzelfde
maarreh antwoord staat al ergens hierboven
wel ff je CPU fan op de goede connector stoppen :)

Verwijderd

jongens jongens jongens,....
gewoon aller nieuwste bios flashen
versie: WZ01
hier kan je dan die fan header_1 uitzetten

Verwijderd

Topicstarter
STOP MAAR MENSEN!!! 'kheb het al gevonden ff een }:0 tje met sensor geregeld en nu loopt ie o.k. THANX EVERYBODY!!!
Pagina: 1